Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-11 20:52
Een collega van mij heeft het scherm van zijn wildfire kapot gemaakt.
Het scherm is dusdanig gebarsten dat het helemaal niets meer doet.

Op het interne geheugen staan privé foto's welke erg veel emotionele waarde voor hem hebben en ik probeer te achterhalen of ik de foto's kan terug halen.

De optie usb debugging is uitgeschakeld dus via adb kan ik niets doen.

Is er een mogelijkheid om toch de foto's terug te halen? Is adb te activeren via iets van fastboot of een ander handigheidje?

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 18:30
En een nieuwe digitizer halen is geen optie?

Digitizer zijn niet duur en het vervangen is geen moeilijke klus.

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 17:57

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

HTC Sync een optie? Je hebt an sich geen ADB nodig om files van de telefoon te halen, je hoeft 'm alleen in mass storage mode zien te krijgen. Wellicht dat je meer bereikt met HTC Sync

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

• ApOE
Sharky_NL schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 10:53:
En een nieuwe digitizer halen is geen optie?

Digitizer zijn niet duur en het vervangen is geen moeilijke klus.
Een nieuw scherm bedoel je? Is wellicht een optie als er echt geen andere mogelijkheden zijn.

Het scherm doet helemaal niets meer (paar gekleurde pixels door de scheuren heen) dus debugging mode of mass storage selecteren is geen optie.

• Sharky_NL
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-11 18:30
ApOE schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 11:07:
[...]

Een nieuw scherm bedoel je? Is wellicht een optie als er echt geen andere mogelijkheden zijn.

Het scherm doet helemaal niets meer (paar gekleurde pixels door de scheuren heen) dus debugging mode of mass storage selecteren is geen optie.
Is je LCD scherm defect of het scherm op je LCD (Digitizer).

Beide zijn relevant eenvoudig zelf te repareren (via eBay scherm & digitizer halen) :)

• ApOE
Beide zijn volledig naar de .....

Als er geen andere mogelijkheden zijn zullen we beide vervangen.
Pagina: 1