Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Suggesties tegen tsunami van DDoS-aanvallen?

Pagina: 1
Acties:

• Woutske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:11
Hallo Tweakers,

Ik host al een lange tijd het Nederlandse Minecraftforum (www.minecraftforum.nl) en dat is ondertussen erg populair. Grote sites komen met grote problemen, en dus ook grote DDoS-aanvallen. Nu ik er achter kwam dat er ruim vijftig 11-jarige kinderen zijn met een Booter van xboot.net (dat dus niet illegaal blijkt te zijn) is de website nergens meer veilig voor. Vrijwel elke dag ontvang ik een DDoS-aanval van 30 minuten die makkelijk 600 Mbit/s volstroopt met 24 kpps (zou een redelijke RioRey makkelijk tegen moeten kunnen houden).

Ik ben ten einde raad wat nu te doen. Ik host het op een Dedicated Server bij het Duitse HETZNER en die nullrouten mijn server telkens bij een attack; alles ligt er daardoor echter wel steeds twee uur uit per aanval.

CloudFlare heb ik geen vertrouwen in omdat het kinderspel is om alsnog het IP te krijgen en de aanvallen in eerste instantie al via een IP-adres moeten in plaats van op hostnaam.

TL;DR: Weten jullie een oplossing, hostingprovider die DDoS-beveiliging biedt (mag shared hosting o.i.d. zijn), of een manier om zelf iets op te zetten. Een colocatie met eigen anti-ddos kast neemt een behoorlijke hap uit mijn budget en dan moet het wel zeker zijn dat het gaat werken.

Alvast bedankt :)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Je zou eens kunnen kijken naar een VPS bij www.transip.nl. Ik heb goede ervaringen met hun DDOS protectie!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• wizkid_niels
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-09 15:08
Een shared hosting provider gaat niet zo snel DDoS protection aabieden. Maar misschien dat dit iets is? http://www.incapsula.com/...s-instant-ddos-protection

Verwijderd

Hoezo zou CloudFlare niet werken? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar die claimen juist dit soort mini-ddos aanvallen te kunnen verhelpen. Je kunt ook je server upgraden naar een 1 gbit verbinding dan merk je niet zoveel van een 600 mbit aanval.

• denan
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-11 11:43
Contact opnemen met xboot?

https://xboot.net/faq.php
Am I allowed to DDoS anything with xBOOT?
No. You must own what you test. We have measures in place to stop people from attacking servers/websites that they do not own.

• Woutske
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op vrijdag 14 juni 2013 @ 13:51:
Hoezo zou CloudFlare niet werken? Ik heb er zelf geen ervaring mee maar die claimen juist dit soort mini-ddos aanvallen te kunnen verhelpen. Je kunt ook je server upgraden naar een 1 gbit verbinding dan merk je niet zoveel van een 600 mbit aanval.
Elke zelfrespecterende booter heeft een cloudflare resolver en er zijn zat manieren om het IP als nog te achterhalen en dan werkt het niet. Xboot heeft mij uiteraard al meerdere keren genegeerd, die weten zelf ook wel dat ze geen onschuldig bedrijfje zijn.

@DennusB: ik heb een aantal VPS bij transip maar wist niet dat die DDoS beveiliging hadden :0
Pagina: 1