| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD A10-6800K Boxed | € 130,95 | € 130,95 |
| 1 | Gigabyte GA-F2A75M-D3H | € 64,46 | € 64,46 |
| 1 | Thermaltake V3 BlacX Edition HDD | € 37,45 | € 37,45 |
| 3 | Cooler Master Silent Fan 120 SI1 , 120mm | € 3,81 | € 11,43 |
| 1 | Kingston HyperX Beast KHX21C11T3K2/8X | € 59,- | € 59,- |
| 1 | be quiet! Pure Power L7 350W | € 41,30 | € 41,30 |
| 1 | Samsung 840 series 120GB | € 83,- | € 83,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 427,59 | |
In het kort (zie onder uitgebreide verhaal):
Werken alle onderdelen goed met elkaar?
Eventuele verbeteringen (max budget reeds bereikt)
Is 3 120mm fans voldoende icm boxed amd 6800k koeling? (Misschien kleine gpu overclock in toekomst)
Mogelijkheid voor vrij goede remote desktop ervaring
Hallo,
Bovenstaande systeem wil ik aanschaffen. Ik ben niet iemand die achteraf nog upgrades uitvoert dus ik probeer zo compleet mogelijk te maken, heel misschien plug ik in de toekomst een extra videokaart in dmv crossfire. Ik wil de mogelijkheid hebben om op een beetje een redelijke kwaliteit te kunnen gamen, verder browse ik wat en wil ik 720p films kunnen streamen naar mijn ps3. Ik ben al wel uit over de proccessor. Qua budget wil ik eventueel alleen lager uitkomen, mijn insteek vóór ik begon Met samenstellen was €350,-, dit heb ik nu opgeschroefd naar het huidige budget.
Op het moment heb ik een hdd 160GB 7200 rpm 8mb cache sata2. Ik prik er nog een ssd bij en vind dit voldoende opslagruimte. En een dvd rw drive komt er nog bij.
Ik heb 3 fans gekozen omdat ik geen processorfan neem. Is dit redelijk voldoende voor niet al te lang heftig gebruik icm standaard koeler? Voordeel lijkt mij dat álle onderdelen iets koeler blijven ipv alleen de processor (of redeneer ik nu verkeerd) en de prijs erg gunstig is natuurlijk. Heel misschien dat ik in de toekomst enkel de gpu overclock, is het dan ook voldoende?
Op verzoek van mijn vriendin wil ik graag in de woonkamer een goedkope oplossing om algemene dingen te doen. We hebben een tablet maar lopen soms tegen beperkingen aan. Zij wil graag een laptop, ik liever betere prestaties met een klein budget (wil dus niet). Ik zat als alternatief zelf te denken aan streamen via bijvoorbeeld splashtop of remote desktop en een goedkope receiver (raspberry pi???) in de woonkamer en aansluiten op een beeldscherm. Daarnaast een bluetooth toetsenbord en muis (dit kan eventueel door een betonnen vloer door neem ik aan). Is dit een idee en hoe uit te voeren?
Tot slot: Ik heb nu een wifi dongle receiver via usb. is dit prima of Is het beter om een aparte kaart of op het moederbord te hebben? Download en pingprestaties zijn prima, maart misschien voor streaming dat het beter moet.
Een hoop vragen, ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
[ Voor 6% gewijzigd door VySio op 14-06-2013 00:35 ]