Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-11 18:08
Mijn vriendin heeft vandaag 2 telefoons op het dak van haar auto laten liggen...waaronder haar Samsung S2. Daar is iemand met een auto overheen gereden en nu is het scherm stuk. De telefoon werkt nog wel (alarmgeluiden etc)

Nu staat die natuurlijk vol met vnl. foto's, op het interne geheugen van de telefoon. Mail en contacten staan in google dus geen groot probleem, maar die foto's...

Nu zit ik te kijken naar de mogelijkheden:
- Kies: gaat niet, want de telefoon is beveiligd met een patroon en ik kan hem niet unlocken zonder scherm
- ADB: geen verstand van. Volgens mij moet de telefoon zowieso al in debug-stand staan als ik zo links en rechts kijk. Dat is in ieder geval niet zo, en van het werken met de Android SDK heb ik verder helemaal geen kaas gegeten. Is dit een mogelijke optie?
Ik heb de laatste SDK gedownload, maar met cmd > ADB devices krijg ik geen devices te zien ook al is de telefoon in Kies aangesloten (maar gelocked)

Zijn er nog andere manieren om iets gedaan te krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Stefke op 13-06-2013 22:30 ]

• beNN_
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 16-10 11:14
Een custom kernel flashen met CWM zoals Siyah (via ODIN), daarin kan je blind booten, en met de exact goede knoppen in te duwen kun je in het menu "Mount USB Storage" raken.

Die knoppen zijn dan als voorbeeld: 6x volume down, power, 4x volume down, power, 5x volume down, power.

• Stefke
Hmm...kijken of dat lukt inderdaad, bedankt voor de tip

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Als je 'm aanzet en gewoon aan de USB hangt, geraak je er dan ook niet op, of heb je een code in de telefoon? Misschien een USB naar HDMI adapter mogelijk op de S2? Als de digitizer nog werkt zou je zo de telefoon kunnen doorstarten.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 14-06-2013 08:39 ]

• Stefke
Nee er zit een (veeg)-code op. Een USB naar HDMI-adapter heb ik niet.

Overigens wordt de foon vandaag opgehaald, dus als ik voor die tijd geen oplossing heb heeft ze pech (of misschien blijft alles erop na reparatie). Het is ook nog niet duidelijk wat er met de telefoon (en reparatiekosten gaat gebeuren). KPN/Hi lease-telefoon :|

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Zit de meeste data niet gewoon op de SD kaart?

• Stefke
Dat zou je denken...maar er zit helemaal geen SD-kaart in.... :? Dat vond ik zelf eigenlijk al vreemd, maar ik weet ook niet of dat ding met of zonder SD-kaart geleverd is. Heeft zo'n S2 niet al 32Gb intern geheugen?
http://www.samsunggalaxys2.nl/specificaties/
Pagina: 1