Toon posts:

popcornhour a200 probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik heb een raar probleem met mijn popcornhour a200. Namelijk dat ik hem een paar keer moet opstarten om een film af te spelen. Foto's openen gaat zonder problemen maar elke keer als ik een film (avi, jpeg, dvd5, dvd9 of wat dan ook) wil openen dan krijg ik een zwart beeld en moet ik opnieuw opstarten of hij start zelf opnieuw op??
Het cache schoonmaken heb ik al gedaan in het menu instellingen en dan de info toets. dus daar ligt het niet aan.
Ik heb dit probleem nooit eerder gehad het was er gewoon ineens.
De media speler staat direct in verbinding met mijn Samsung tv via hdmi.
alvast bedankt voor jullie tijd.

gr jack.

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54

Perkouw

Moderator General Chat
Berkepeis, welkom op GoT. We verwachten hier wel eigen inzet, het is hier immers geen helpdesk.
Wat heb je zelf zoal gedaan buiten het legen van de cache om, om het probleem op te lossen ? Wat heb je bijvoorbeeld op internet al gevonden en geprobeerd ?

Is de A200 verder up-to-date ?

Verwijderd

Topicstarter
uiteraard heb ik al eea op internet gezocht maar ik kan het niet vinden. Zoals je ziet heb ik al wel gevonden om het cache geheugen te wissen.

gr jack

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:29

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Mijn collega hierboven probeert je al een beetje de juiste kant op te wijzen. Je zult echt wat meer moeten doen om een topic als deze open te houden. Nu is er gewoon te weinig vooronderzoek zichtbaar. "Ik heb gezocht, maar niets gevonden", zegt verder ook vrij weinig.

Deze gaat daarom dicht. Hint: we hebben topics voor de Popcorns.. zoek/lees/post daar eens! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Dit topic is gesloten.