Wijziging User Review - [Mermer] [M1hjan]

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mermer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04-09 10:01
M1hjan heeft een review achtergelaten met een zeer ondermaatse toon. Onheuse bejegeningen over mijn geheugen, een voor vrouwen schofferende vergelijking met hun sekse en een niet op feiten berustende beoordeling over een van mijn eigenschappen. Dit alles dan nog los van de gegevens sterretjes voor de beoordeling welke in mijn ogen niet klopt.

Graag zie ik dit dan ook verwijderd worden, of dat er een meer (überhaupt) op feiten berustende beoordeling geschreven wordt.

Oorzaak van het geschil is een veiling van een voucher waar M1hjan als hoogste op geboden heeft en, naar blijkt, achteraf niet tot de koop wil overgaan. In zijn reactie gaf hij aan sowieso zijn geboden bod er niet voor over te hebben, waarop ik mijn onvrede heb geuit vanwege het verspillen van ons beider tijd en hem voor in de toekomst een betere omgang met mensen heb toegewenst.

Nogmaals, ik hoop dat zijn uitlatingen bij mijn beoordeling in ieder geval niet worden getolereerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05:53

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Is M1hjan op dit topic geattendeerd?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.