Hoeveel bandbreedte heeft de telenet digicorder nodig

Pagina: 1
Acties:

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-11 17:40
Yo

Hoeveel bandbreedte heeft de telenet digicorder nodig? Ik heb kabel op mijn kamer liggen maar geen netwerkkabel dus ik wil zo een soort powerline adapter kopen. Het moet geen wireless zijn want dat komt goed genoeg door tot boven. Maar ik vroeg mij af als ik maar 100mbps nodig heb kan ik ervanaf komen met zo een goedkope van rond de 25 euro.

• Dark_f
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-12-2024
100 megabit/s is meer dan voldoende. Je hebt enkel bandbreedte nodig om films/series op aanvraag te bekijken, maar daar kom je zeker mee toe.

• illya89
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-11 17:40
Ok thx!

Verwijderd

powerline zijn 100mbit is echter in de praktijk bij lange na geen 100mbit. Lees dus even goed wat reviews. Verder hangt het echt af van hoe de elektrainstallatie in je huis is. Haal dus bij een winkel waar je kan ruilen of je geld terug krijgt, kan je het altijd even testen thuis.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 19:20 ]

• UrbanJoey
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-12 16:45
De Digicorders, zelfs de HD Digicorder hebben een 100mbps aansluiting.
En aangezien mensen met een 20mbps lijn ook HD films kunnen huren/bekijken zal je met elke powerline oplossing normaal wel voldoende hebben.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:35

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Jij hebt duidelijk geluk gehad met powerline...

Die dingen werken soms wel, soms niet, en als ze werken halen ze in de regel slechts 1/5 tot 1/10 van de geadverteerde snelheid :o

Broadcast quality HD vraagt 16Mbps, met veiligheidsmarge van 25% kom je uit op 20Mbps die je verbinding moet trekken. Dat *kan* als je geluk hebt met "200Mbps" of "500Mbps" powerline, maar het kan evengoed minder uitvallen, of gewoon helemaal geen verbinding.

Enkel powerline nemen als je de mogelijkheid hebt de set te retourneren als het bij jou niet (voldoende) werkt.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1