Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo GoT,

Ik heb gisteren in alle vrolijkheid een nieuwe headset gekocht en namenlijk een G35. Nu heb ik het probleem alleen dat als ik TS3 aan heb staan en ik wil een spel spelen mijn windows/logitech driver besluit om de driver te veranderen in de audio en valt het TS geluid weg. Mensen kunnen mij dan nog wel verstaan maar ik hun niet. Skype heeft trouwens het zelfde probleem maar dan ook af en toe andersom (dat het spel geluid weg valt)

Ik heb al een aantal keer de drivers opnieuw geinstalleerd en de pc opnieuw opgestart. Ook de logitech forums en goolge afgestruind voor een oplossing maar geen resultaat.
Ook heb ik de logitech helpdesk hier over gebeld en die geven aan dat ze geen 3rd party software ondersteunen en dat ik dus maar de boom in moet, bij wijze van spreken. Terug gegaan naar de winkel en een nieuwe voor in de plaats gekregen maar deze heeft hetzelfde probleem.

Heeft iemand hier misschien een oplossing voor mij? ik begin echt radeloos te worden :| ...
Als er meer informatie nodig is laat maar weten!

Groeten!

Stephan

DxDiag uitdraai mochten jullie er wat aan hebben:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
------------------
System Information
------------------
Time of this report: 6/13/2013, 18:17:08
       Machine name: STEPHAN-PC
   Operating System: Windows 7 Home Premium 64-bit (6.1, Build 7600) (7600.win7_gdr.100618-1621)
           Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: To Be Filled By O.E.M.
       System Model: To Be Filled By O.E.M.
               BIOS: BIOS Date: 10/12/12 22:16:56 Ver: 04.06.05
          Processor: AMD Phenom(tm) II X4 965 Processor (4 CPUs), ~3.4GHz
             Memory: 8192MB RAM
Available OS Memory: 8166MB RAM
          Page File: 2719MB used, 13609MB available
        Windows Dir: C:\Windows
    DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
   User DPI Setting: Using System DPI
 System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
    DWM DPI Scaling: Disabled
     DxDiag Version: 6.01.7600.16385 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
      Display Tab 1: No problems found.
      Display Tab 2: No problems found.
        Sound Tab 1: No problems found.
          Input Tab: No problems found.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een USB-headset? Wat voor type moederbord heb je en hoe heb je je headset aangesloten? (Direct op een vrije poort of op een hub bijvoorbeeld). Heb je al eens een andere usb poort uitgeprobeerd?
Zie je in Windows in Apparaatbeheer je headset ook verdwijnen als het geluid wegvalt?
Ik heb overigens ongeveer hetzelfde gehad met een oude Plantronics headset een paar jaar geleden. De usb poort kon niet genoeg stroom leveren en dat zorgde voor een soortgelijk euvel. De oplossing was toen een usb kaart in de pc met alleen de headset erop of een hub met een extra adapter die genoeg stroom kon leveren.