Waarom kijkt u naar voetbaltelevisieprogramma's?

Pagina: 1
Acties:
  • 643 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rim1990
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-11-2020
Beste voetbalfanaten van Tweakers,

Mijn naam is Rim en ik probeer een antwoord te vinden op de vraag: “Waarom kijken mensen naar voetbaltelevisieprogramma’s als ‘Voetbal International’ en ‘Leven Als Een Prof’?”. Deze vraag wil ik beantwoorden aan de hand een enquête. De enquête is onderdeel van mijn afstudeerscriptie.

Deze enquête bestaat uit 27 vragen en zal 15 minuten van uw tijd kosten.

Doet u mee aan deze enquête dan maakt u kans op het nieuwe thuisshirt van Barcelona seizoen 2013/2014. Mits u alle vragen heeft ingevuld en aan het einde van dit onderzoek uw email adres invult.

Link naar de enquête: *knip*
Enorm bedankt als u wil meewerken!

Gr Rim

[ Voor 3% gewijzigd door Brons op 14-06-2013 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzdragon
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Beetje jammer dat je je aanmeld op dit forum enkel voor je enquete. Ik ga je enquete dan ook niet invullen, maar zal je mijn mening geven ter compensatie. Ik vind voetbal leuk, maar dan op een "gezonde" manier. Het geklets in tv-shows die jij opnoemt lijken in mijn optiek teveel op de mannelijke variant van "RTL-Boulevard". Ik kijk er dan niet naar tijdens de gewone competitie. Zodra de Champions League of een EK/WK zich in de eindfase begeeft, dan vind ik het leuk om naar dergelijke shows te kijken. Ik zie het dan meer als entertainment en het opbouwen van extra spanning naar een match toe. Daar zijn die shows wel goed in. Succes met je afstuderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rim1990
dbzdragon schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:01:
Beetje jammer dat je je aanmeld op dit forum enkel voor je enquete. Ik ga je enquete dan ook niet invullen, maar zal je mijn mening geven ter compensatie. Ik vind voetbal leuk, maar dan op een "gezonde" manier. Het geklets in tv-shows die jij opnoemt lijken in mijn optiek teveel op de mannelijke variant van "RTL-Boulevard". Ik kijk er dan niet naar tijdens de gewone competitie. Zodra de Champions League of een EK/WK zich in de eindfase begeeft, dan vind ik het leuk om naar dergelijke shows te kijken. Ik zie het dan meer als entertainment en het opbouwen van extra spanning naar een match toe. Daar zijn die shows wel goed in. Succes met je afstuderen.
Ik snap dat je dat vervelend vind. Het is even niet anders. Dank voor je waardevolle mening in ieder geval. Fijn dat je het zo goed aangeeft en duidelijk bent. Het feit dat je deze programma's ziet als opbouw van extra spanning vind ik zeer interessant.

De resultaten van het onderzoek zal ik ook hier plaatsen.

Dank voor iedereen die mee wil doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-09 11:54

ATS

Waarom ga je er van uit dat de lezer er naar kijkt? Ik zap direct weg. Voetbal is m.i. al vreselijk, maar geouwehoer over voetbal is nog erger.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Awesome
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-08 18:34

Mr. Awesome

Vroeger hyptonize

ATS schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:12:
Waarom ga je er van uit dat de lezer er naar kijkt? Ik zap direct weg. Voetbal is m.i. al vreselijk, maar geouwehoer over voetbal is nog erger.
Amen. En het publiek is, hoe het mogelijk is weet ik ook niet, zelfs nog erger!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Op Tweakers dien je eerst toestemming te vragen voor je dit soort zaken post. Zou dus eerst even contact opnemen met een modje :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rim1990
theHoff schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 16:20:
Op Tweakers dien je eerst toestemming te vragen voor je dit soort zaken post. Zou dus eerst even contact opnemen met een modje :).
Dank voor de tip! Zal ik zeker doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brons
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-09 11:55

Brons

Fail!

For the time being op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.