Voor een Chamsys DMX lichttafel heb ik een touchscreen monitor nodig.
Idealiter is dat een 11.6 inch capacitieve monitor met een resolutie van 1366x768, met hdmi of dvi, met hoge helderheid (>400 nits), grote kijkhoeken, plat als een tablet en redelijk betaalbaar. Eitje om zo'n ding te vinden denk je dan...
Ik heb de laatste 2 maanden de hele wereld afgezocht, en niks gevonden.
Een alternatief zou een 12.1 inch, 1280x800 monitor kunnen zijn. Die dus gezocht, en wat denk je? Ook niet gevonden...
Dus op zoek naar een 10.1" 1024x600 monitor. Weer niks...
Gekeken naar tablets die eventueel als touchmonitor zouden kunnen dienen... Nada.
Remote oplossingen getest... Te instabiel, en te moeilijk voor anderen.
Een Win8 tablet is geen optie vanwege de aansluitingen: te weinig usb en geen lan.
Daarom appelleer ik aan de gecombineerde kennis van alle tweakers om een oplossing te vinden.
Wie-o-wie kan mij helpen?
Idealiter is dat een 11.6 inch capacitieve monitor met een resolutie van 1366x768, met hdmi of dvi, met hoge helderheid (>400 nits), grote kijkhoeken, plat als een tablet en redelijk betaalbaar. Eitje om zo'n ding te vinden denk je dan...
Ik heb de laatste 2 maanden de hele wereld afgezocht, en niks gevonden.
Een alternatief zou een 12.1 inch, 1280x800 monitor kunnen zijn. Die dus gezocht, en wat denk je? Ook niet gevonden...
Dus op zoek naar een 10.1" 1024x600 monitor. Weer niks...
Gekeken naar tablets die eventueel als touchmonitor zouden kunnen dienen... Nada.
Remote oplossingen getest... Te instabiel, en te moeilijk voor anderen.
Een Win8 tablet is geen optie vanwege de aansluitingen: te weinig usb en geen lan.
Daarom appelleer ik aan de gecombineerde kennis van alle tweakers om een oplossing te vinden.
Wie-o-wie kan mij helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door DaDaJoker op 13-06-2013 16:32 ]
Specs? Zie ondertitel...