Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft verdedigt Xbox One-beleid

Pagina: 1
Acties:

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Door het lezen van nieuws: Microsoft verdedigt Xbox One-beleid krijg ik het idee alsof een artikel een minimaal aantal woorden moet hebben. Ergens weet ik dat het niet zo is, maar toch.

Out of the blue (en imo offtopic gezien de titel van het artikel en de inhoud) gaat de laatste alinea opeens over de (laatste?) versie van de X360 die gaat verschijnen en vervolgens een plaatje er onder van die nieuwe versie X360. Het zou logischer zijn om een plaatje van de X-ONE er neer te zetten, daar gaat het artikel hoofdzakelijk immers over. Die laatste alinea is daardoor ook een beetje een vreemde eend in de bijt naar mijn idee.

Verwijderd

Ik vind dat het er in past, omdat Microsoft ook heeft gezegd dat spelers de nieuwe Xbox moeten gaan halen, wanneer zij het beleid niet accepteren of na kunnen leven.
http://www.zie.nl/video/t...der-internet/m1nzh0xfqroe

Edit: Uit het artikel:
"Gelukkig hebben we een product voor mensen die om wat voor reden dan ook geen internetverbinding hebben; het heet de Xbox 360", aldus de president van de Interactive Entertainment Business-tak van Microsoft, Don Mattrick, tijdens een interview met Spike TV.
De auteur had er dus gewoon aan gedacht x)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2013 12:44 ]

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Dan nog is de laatste alinea non-informatie bij het nieuwsbericht; echt veel toegevoegde waarde heeft dat niet, aangezien het ook al bij gerelateerd nieuws staat.