Momenteel ben ik op zoek naar een manier om een tabel waar geneste waarden in zitten te sorteren. Sorteren op zich is geen probleem, maar sorteren van de rijen die binnen een category op hetzelfde niveau zitten krijg ik niet meteen voor elkaar en ik weet ook niet of dit mogelijk is.
De tabel ziet er momenteel als volgt uit:
Dus in dit voorbeeld zou de laatste rij (Cat1_2_3) enkel "sortable" mogen zijn met Cat1_2_1 en Cat1_2_2.
Waarschijnlijk ga ik met geneste tabellen moeten werken, maar wou toch eerst even horen of er op deze manier ook een oplossing mogelijk zou zijn.
De tabel ziet er momenteel als volgt uit:
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| <table> <tr class=""> <td>Cat2</td> </tr> <tr class="eRow"> <td>- Cat2_1</td> </tr> <tr class=""> <td>Cat3</td> </tr> <tr class="eRow"> <td>Cat1</td> </tr> <tr class=""> <td>- Cat1_2</td> </tr> <tr class="eRow"> <td>-- Cat1_2_1</td> </tr> <tr class=""> <td>-- Cat1_2_2</td> </tr> <tr class="eRow"> <td>-- Cat1_2_3</td> </tr> </table> |
Dus in dit voorbeeld zou de laatste rij (Cat1_2_3) enkel "sortable" mogen zijn met Cat1_2_1 en Cat1_2_2.
Waarschijnlijk ga ik met geneste tabellen moeten werken, maar wou toch eerst even horen of er op deze manier ook een oplossing mogelijk zou zijn.
RTFM!