Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Nieuwe Dell Inspiron 17"

Pagina: 1
Acties:

• Keiran
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:54
Hallo Tweakers,

Al een tijdje heb ik mijn oog op de Inspiron 17r SE van Dell. Afgezien van een comment in het Ervaringen topic, kan ik niets vinden over eventuele nieuwe modellen. Deze Inspirons zijn namelijk van 2012.

Weet iemand of Dell binnenkort met nieuwe modellen komt? Zo ja, is er al meer info over de specificaties?

Ik twijfel namelijk of het nog de moeite waard is om een "oud" model te kopen...

Alvast bedankt!

• HammieDuDe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13-11 13:42
Hi romain9624,

The release date of ‘Haswell Processors’ from Intel is 4th June, 2013. However there is no official update from Dell regarding the launch of the systems with ‘Haswell Processors’ as of now. Hopefully you will be hearing about the official release of systems with the processor from Dell soon. Keep visiting Dell website for further details.

Hope this helps. please feel free to reply for any further questions.
Er is nog niks aangekondigd, ook niet in de US, maar verwacht dat dit niet lang meer gaat duren. Laatste tijd zijn aankondigingen ook meteen launches van producten en binnen een paar dagen leverbaar.

De gehele Inspiron lijn zit op dit moment nog op de Ivy Bridge, ze zullen dit gefaseerd gaan uitvoeren.

Waarom wil je persé voor de Haswell? Accuduur of?

Maar goed, dit zijn aannames...

p.s. Het lijkt me niet eens onwaarschijnlijk dat ze het assorti 17" laptops nog verder gaan inkrimpen vanwege afnemende vraag. Dan zul je misschien wel voor een Alienware of Precision moeten gaan...

Achterhoek | Loxone | PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | 12.200wp PV | Zehnder Q600

• Keiran
Bedankt voor je reactie!

Ai... Ik zag in de 17" Insperion wel een goede laptop, zeker qua prijs/kwaliteit, maar inmiddels is deze een beetje achterhaald.

Ik denk dat ik maar even af moet wachten en mogelijk iets meer geld moet investeren voor een 17" gamelaptop.

Het ging me trouwens niet eens zo zeer om Haswell, maar meer om een sneller i7 icm een beter GPU.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

zekerheid #1: er komt altijd wel een nieuwer, sneller, dunner, lichter, groter, kleiner of mooier model. zo blijf je wachten. succes

[ Voor 16% gewijzigd door Fish op 21-06-2013 00:01 ]

Iperf

• Keiran
Dat begrijp ik, maar ik hoor steeds meer geruchten dat er nieuwe laptops aan gaan komen, met een betere GPU dan de GT650..

Verwijderd

Ja, de nieuwe GTX 770m en GTX 780m modellen komen al uit (zag de BTO 17CL56 al online komen) en ook Dell zal vermoedelijk snel met de GTX 765m komen (GTX 660m opvolger) of iets in die richting.

De GT 740m wil je trouwens van wegblijven, die presteert amper beter dan een GT 650m.
Pagina: 1