Opgelicht door Tweakers gebruiker.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanOtter
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 24-09 17:14
Goedenavond,

Ik heb vorige week via V&A Call of Duty Black ops 2 gekocht van deze verkoper:

[Verwijderde gebruiker]

Advertentie:
V&A aangeboden: Call of Duty Black Ops II, PlayStation 3 Sealed

Deze verkoper heeft mij geld laten overmaken en gezegt dat hij het spel heb opgestuurd. Vervolgens heb ik niks ontvangen en negeert hij op mijn e-mails. Ik heb via paypal betaald dus misschien is er nog een kans om mijn geld terug te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gekke-gerrit
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:29
Ik hoop dat je betaald hebt onder goederen en niet onder vrienden(die is gratis voor de ontvanger) wat ik lees oa hier is dat je een case moet aanmaken bij paypal en dan kan je t geld wel terug krijgen !

Succes en eerst user checken!

Laden doe je met je zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XRayXI
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 16:23
Gezien zijn profiel datum en datum aanmaak advertentie, dat voelt wel als een money collector.
Ik hoop inderdaad dat je geld terug krijgt en wat al Gerrit zegt.

Wees beleefd en lief voor je PC, soms eet het niets en mag je uitzoeken, wat niet smaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanOtter
Heb er inderdaad een case van gemaakt via Paypal. Nu heeft hij tot 20 juni de tijd om te reageren anders bekijkt paypal de kwestie en hoop ik dat ik me geld terug krijg.

Volgende keer inderdaad wat voorzichtiger zijn.. tnx voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

A87

Voor iedereen hier, let op! mensen doen de grootste moeite om 5-10 euro van je te ontvreemden, gaat nergens meer over.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 08-10 16:51
Ik vind het ook echt niet normaal dat mensen dit doen echter koop ik zelf niets van mensen die nog maar net actief zijn op tweakers en gelijk wat tekoop zetten. 9 van de 10 keer zijn dit oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanOtter
Update: Heb vandaag me €22,- terug gekregen van paypal. Hun hebben de kwestie overgenomen en mij gelijk gegeven. De verkoper heeft me na 20 dagen weer eens een e-mailtje gestuurd: "Ik zie dat je je geld heb terug gekregen?.."

Diep triest allemaal, maar wel een warme douche voor paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 16:22
Goed nieuws dat je je geld hebt teruggekregen! Gelijk even een beoordeling schrijven, om herhaling te voorkomen? gallery: Lubomir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Stephan4kant schreef op zondag 23 juni 2013 @ 20:13:
Goed nieuws dat je je geld hebt teruggekregen! Gelijk even een beoordeling schrijven, om herhaling te voorkomen? gallery: Lubomir
De account is zo te zien al geblokt, al snap ik inderdaad niet helemaal dat er in een dergelijk geval niet even een feedback wordt geplaatst om de mede tweakers te waarschuwen.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Pagina: 1