Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedenmiddag allemaal,
Ik zal vanaf het begin vertellen wat er allemaal aan de hand is.

Ik probeerde laatste Word te installeren op mijn Mac, maar toen hij bezig was met installeren toen begon me *beeld alle kanten op te springen en te zigzaggen en later sprong die vanzelf op grijs. Toen heb ik hem uitgezet en opnieuw opgestart en nu is het volgende hij liet het opstartgeluidje horen & apple logo zien, maar als die wilt door lopen dan springt hij op een grijs scherm. Als je dan een toetsen combinatie probeert in te drukken sprong na het apple logo op een blauwscherm. Daarnaast begonnen de ventilatoren heel hard te draaien en werd de mac steeds warmer. Toen heb ik hem een dag laten staan, om af te koelen etc. Toen kon ik de toetsencombinatie cmd+R indrukken en schijfcontrolle doen en toen heeft die beschrijfrechten veranderd. Toen liep die weer normaal...

Toen die weer normaal deed heb ik een programma gedownload om te zien welke van de twee videokaarten actief zijn. Dit omdat ik het vermoeden hebt dat er een videokaart stuk ik...
Nu draait die Word wel zonder problemen dus ik dacht problemen verholpen, maar nu installeer ik Autocad(tekenprogramma, student versie) en dat verliep prima tot ik hem wou opstarten. Toen zag ik hem overschakelen naar "AMD RADEON HD 6750M" en toen begon de mac weer het zelfde gedrag te vertonen als hierboven. En dit maal is het niet te verhelpen door aftekoelen en cmd+R want dan krijg ik telkens dat blauwe scherm..

Iemand enige idee wat er aan de hand is en of hier iets aan te doen is ?

Gegevens:
Macbook Pro 17"
AMD RADEON HD 6750M GPU PCIe
INTEL HD-VIDEO GPU Ingebouwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_ae92
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 12-09 16:54
PRAM al gerest? Wellicht een oplossing in zoverre, dat de macbook het weer gaat doen. Dan weet je nog steeds de oorzaak niet. Maar zonder werkende machine kom je er ook niet achter natuurlijk.

U+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spam is niet toegestaan.

[ Voor 96% gewijzigd door Hoedje op 06-08-2013 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:33
En dicht.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Dit topic is gesloten.