• TheFirepit
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 14:04
Op dit moment heb ik geen printer in huis en mis ik het ook niet. Eigenlijk printen we nooit wat.

Nu wil het alleen zo zijn dat ik binnenkort bij een vereniging een functie ga vervullen waarbij ik wel in staat moet zijn af en toe het een en ander af te drukken. Op het moment dat ik een printer heb zal ik er waarschijnlijk zelf ook wel wat meer gebruik van gaan maken.

Nu heb ik niet veel verstand van printers en ook niet wat goed is in de huidige markt. Het kan zo zijn dat de printer bijvoorbeeld een paar weken niet gebruikt wordt en daarna weer vrij intensief. Hierdoor twijfel ik of bijvoorbeeld een inkjet verstandig is (i.v.m. uitdroging), wellicht dat een laserprinter hierbij handiger is.

De volgende punten zou ik graag terugzien in een printer:
- kleur printen (ook een deels transparante logo (watermerk) in bijvoorbeeld een brief)
- wifi printen
- scannen
- scannen naar email zou mooi meegenomen zijn
- kopieren

Nu wil het zo zijn dat er vandaag een printer voor een gunstige prijs in de aanbieding bij iBood welke ook nog eens behoorlijk voldoet aan mijn wensen. Voor uitdroging hoef ik dan ook niet bang te zijn, want het is een LED printer.

De vraag is dan ook of de printer die nu bij iBood in de aanbieding is te adviseren is of dat ik beter voor iets anders zou kunnen gaan.

Alvast bedankt voor de hulp!

It's nice to be important, but it's more important to be nice.

• Playmaster
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-01 08:23
Toevallig dat ik die printer ook aan het bekijken was Echter is het heel erg afhankelijk van wat je ermee doet. De toners die mee worden geleverd zijn zeer beperkt. Dit betekent op zeer korte termijn een aanschaf van een volledige set toners. Dit vind ik sowieso vaak de bottleneck. Verbruikskosten op basis van hoeveel je denk te gaan afdrukken. Wat ik bij deze printer ook erg jammer vind is dat er geen duplex unit op zit. Je hebt dus niet de mogelijkheid om dubbelzijdig (automatisch) af te drukken.

Binnen zijn prijsklasse is het volgens mij best een aardige printer en nu gunstig te koop. Als het je alleen om het afdrukken gaat (wat niet het geval is volgens je bericht) zou ik verder kijken.

PSN: Romiith_666

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Het is een mooie printer, en daar betaal je dan ook voor.
Nu 220 euro, en als de starterkit toners op is, dan kost een nieuw setje ook zo'n 220 euro (wel goed voor 1000 paginas in kleur dan).

Als je de printer ook gaat gebruiken waarvoor die bedoelt is, en je zeg pakweg 500 paginas per maand gaat printen, ziet dit er wel leuk uit.

Aangezien je nu nooit print, en dat pas gaat doen voor je vereniging, vind ik wel dat je behoorlijk wat voor je club over hebt. Lof!.

Over het uitdrogen van inktjet, dat valt wel mee hoor. Ik heb hier een HP deskjet staan, en na 8 maanden moest ik weer eens printen. Meteen de 1e pagina was perfect (ik hoefde ook maar 1 pagina, dus dat was snel gedaan).

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee