Klopt

[google=chrome selection entire width]
Reden waarom we "zo veel" van een topicstart vragen is om
ons *ook* een boel werk te besparen; als we allemaal komen aanzetten met zaken die je al geprobeerd hebt (maar dus niet vemeld hebt in de topicstart) lopen wij *ook* onze tijd te verdoen

Als je in je topicstart aangeeft wat je zelf al gezocht/gevonden hebt, wat je geprobeerd hebt etc. (per onze
Quickstart dus) bespaar je ons ook tijd

Dat geldt idem voor een "uitgeklede testcase". Ik geef de mensen niet graag de kost die hier (en elders) enorme lappen HTML/CSS/JS/Whatever posten (en dan heb ik 't over soms meer dan 1.000 regels!

) waarna er verwacht wordt dat de mensen die (mogelijk) kunnen helpen zich daar wel even doorheen worstelen. Het is gewoon wel zo netjes als je het probleem in een compacte testcase kunt reproduceren; zoals ik al zei zul je in veel gevallen zelf vaak de oorzaak al tegenkomen (en dus is 't gewoon een goede gewoonte een probleem proberen te isoleren) en mogelijk oplossen en lukt dat niet dan hoeven anderen zich alleen maar te concentreren op de compacte testcase i.p.v. proberen tussen de bomen 't bos te zien

Het is niet alsof ik dat zei om je te pesten of omdat ik de pik op je zou hebben; we zitten hier al langer dan vandaag en hebben vaker met deze bijltjes gehakt

Uit de eerste link uit voorgenoemde google-opdracht haal ik 'tvolgende:
The OCD part of me has wondered this as well: the only thing I've noticed (though this is by no means a comprehensive solution) is that floated elements exhibit the behaviour you're after.
[...]
Update: as per @AndreZS's answer, adding a position value other than the default static also restricts the text highlighting to that element (I think this behaviour has changed in the years since my original answer).
Et voila. Position relative toegevoegd aan de link (rev. 3 dus) die je postte en opgelost
[
Voor 59% gewijzigd door
RobIII op 12-06-2013 15:36
]
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij