Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Hey ik vroeg mij af, hebben jullie nu ook supertraag internet via Vodafone terwijl je 3G vol bereik heeft?
Bij mij in de klas (alkmaar bij station) heeft iedereen met Vodafone wel vol 3G bereik maar supertraag internet terwijl bij andere providers het wel normaal is.
Zo ongeveer sinds 30 minuten hebben we dat probleem, iemand hier ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:30

mrsar

waar een sar is,is een wodka

nope (amsterdam westpoort) gewoon snel internet hier (H+)

[ Voor 4% gewijzigd door mrsar op 12-06-2013 09:31 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-10 21:27
Hier ook al de hele ochtend last.
Op verschillende plaatsen zoals Leiden, Zoetermeer, Weesp en Amsterdam.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchmania
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:59
Hier ook traag. Omgeving Enschede

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Nergens last van. Driehoek Amersfoort-Arnhem-Zwolle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beste-spellen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-10 21:30
Ook traag internet, omgeving den bosch - tilburg. Heb het idee dat ik er niet altijd last van heb; op sommige momenten is het razendsnel, op andere momenten tergend langzaam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:37

Koppensneller

winterrrrrr

Jep, ik heb hier ook last van, zowel in de omgeving Arnhem/Nijmegen als in Utrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:55

Coach4All

I'm a Coach 4 All

omgeving TU Eindhoven:
Browser verkeer (http) niet te doen zo langzaam.
Mail/apps, bijna allemaal snel.
Speedtest.net app (iphone5) 9.87 Mbps down en 0.06 Mbps up. (Ping 109ms)

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 19:47
Ik krijg er ook amper data door sinds gisteravond. Snelheden zijn inderdaad ook slecht. Op WiFi is alles wel in orde.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:55

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Coach4All schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 10:49:
omgeving TU Eindhoven:
Browser verkeer (http) niet te doen zo langzaam.
Mail/apps, bijna allemaal snel.
Speedtest.net app (iphone5) 9.87 Mbps down en 0.06 Mbps up. (Ping 109ms)
Paar keer getest nu, down schommelt nu tussen de 10.86 en 0.03.... Hier niet stabiel dus...

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Groningen ook wisselende snelheden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb de snelste 3G in de klas nu 106ms 519kb down en 982kb up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTBreak
  • Laatst online: 23-09 10:52
Hier ook problemen. Omgeving Eindhoven en Weert.
Als dikke stront door een trechter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Nu hebben paar mensen helemaal geen internet, maar wel vol 3G bereik ik heb nog wel maar zelfs weer app bekijken duurt het lang voor de gegevens binnen komen.
Mijn leraar heeft volgens speedtest 100kb down en 23kb up en ik kan geeneens speedtest de snelheid laten meten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11:18
Dus jullie zitten allemaal gewoon te internetten op jullie telefoon in de klas....inclusief de leraar,

Jeugd van tegenwoordig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
bvbal79 schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 12:44:
Dus jullie zitten allemaal gewoon te internetten op jullie telefoon in de klas....inclusief de leraar,

Jeugd van tegenwoordig
Mentor uur, maar dat terzijde het is het einde van de jaar en de meeste mensen hebben alles af dus we zitten te niksen.

Maargoed, situatie is nog steeds onveranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Omgeving Den Haag, gewoon HSDPA+, werkt ook gewoon voortreffelijk... Al heel de ochtend eigenlijk :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 27-07 09:14
Omgeving Eindhoven, 0,0 verbinding met mobiel internet. Of ja, wel verbinding volgens mijn telefoon, maar er komt geen data door.

Nu doet hij het weer.

[ Voor 48% gewijzigd door Hoppa! op 12-06-2013 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:56

Laguna

Connaisseur

De hele dag al een brakke verbinding, was overdag in Scheveningen en daar is het bereik altijd minder maar sinds ik thuis ben (Rijswijk) nog steeds brakke ontvangst met -109 dB.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterData
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-09 13:00
Thuis (Utrecht West) gisteren af en toe tragere verbinding (3Mbit down ipv 14Mbit), hier (Utrecht Noordoost) vandaag helemaal geen 3G (al zijn ze tegenover een mast een dak op aan het hijsen, zou ermee te maken kunnen hebben...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Afbeeldingslocatie: http://img843.imageshack.us/img843/9794/bereik.jpg

Dit plaatje zegt ook wel genoeg, op m'n werk heb ik eigenlijk nooit goed bereik maar dat komt gewoon door het gebouw zelf, maar de eerste 8 uur was ik nog thuis en dat is nu net zo slecht..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:22

Sorcerer8472

Mens sana?

MisterData schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 14:08:
Thuis (Utrecht West) gisteren af en toe tragere verbinding (3Mbit down ipv 14Mbit), hier (Utrecht Noordoost) vandaag helemaal geen 3G (al zijn ze tegenover een mast een dak op aan het hijsen, zou ermee te maken kunnen hebben...)
Pics! :P
Dacht dat ze zo ongeveer alle masten al hadden vervangen in die buurt. Als er een nieuwe antenne op komt + nieuwe hardware (ook kastje het dak op hijsen) betekent het dat hij dan ook 4G-geschikt is :)

Maar bij mij in omgeving Utrecht vandaag de hele dag al een retesnelle verbinding, niks te klagen :)

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Blijkbaar een verrotte antenne hier in de buurt die inmiddels gerepareerd is, nu weer -65 dB ipv -109 dB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJustin
  • Laatst online: 05-10 20:23
Ik kan op dit moment zelfs geen verbinding meer krijgen met vodafone.
Dit is omgeving Apeldoorn/Deventer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
Ik heb thuis vandaag -56 dB , vol 3G bereik en 3.3mbps down en 0.3mbps up 50ms (en mijn abo is tot max 3.6mbps dus dit is prima).

Gisteren daartegen had ik -58 dB maar dus geen internet via 3G (wel vol 3G bereik, de rest van de mensen op school en na school ook niet (mensen die vodafone hebben).

Vandaag toch wat beter dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPMTSLR
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-02-2023
zelfde probleem hier de afgelopen 4 dagen. zowel in Hilversum, Diemen en Duivendrecht HSDPA+ bereik maar bizar langzaam. Facebook of instagram hoef ik niet te vernieuwen, mislukt steeds door de trage verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Nu online
Ik plaats dit bericht hier, omdat een nieuw topic openen mij overbodig lijkt. Indien dat niet zo is, dan hoor ik dat wel.

Ik kan sinds gisteren in Gouda en omstreken met geen mogelijkheid op HSPA snelheden komen. Ik blijf de hele tijd op 3G hangen, maar dat zijn snelheden van 0.84 mbps en een ping van 350+. Hebben meerdere mensen er last van of zou het eventueel aan mijn toestel (Nexus 4) kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een domme vraag, maar de standaardtrucjes zoals een reboot heb je al geprobeerd? Ik had tot een maand geleden problemen met Vodafone's 3G wanneer ik in de trein terugschakelde naar 2G. Wanneer ik dan weer langs een 3G mast reed werd de snelheid daarna begrensd op exact 0,3Mbps met 5/5 3G, even in de vliegtuigmodus loste dat probleem op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 16 oktober 2013 @ 09:21:
Wellicht een domme vraag, maar de standaardtrucjes zoals een reboot heb je al geprobeerd? Ik had tot een maand geleden problemen met Vodafone's 3G wanneer ik in de trein terugschakelde naar 2G. Wanneer ik dan weer langs een 3G mast reed werd de snelheid daarna begrensd op exact 0,3Mbps met 5/5 3G, even in de vliegtuigmodus loste dat probleem op.
Geen domme vraag, want dit is namelijk het eerste wat ik vanochtend had gedaan. Ik heb heel sporadisch HSPA snelheid, maar dat is absoluut niet stabiel. Speedtest geeft dan ook teleurstellende resultaten aan. Ik ga zo contact opnemen met Vodafone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ook ik heb sinds het aflsuiten van mijn abbo begin dit jaar erg slechte ontvangst bij mij in huis. Ik moet naar het raam lopen, of de tuin danwel straat in om fatsoenlijk te kunnen bellen.

Via het Vodafone forum al contact gehad, en zij bevestigden dat de ontvangst in mijn buurt slecht is.
Nu komt het mooie: Er is op korte termijn niets aan te doen. Wél mag ik zo'n mooie steunzender kopen á 89 euro. Wat?? Vodafone kan geen fatsoenlijk product leveren en ik moet er voor betalen???

Zijn hier mensen met hetzelfde probleem? En zo ja, wat hebben jullie kunnen doen om het probleem te verhelpen?
Eigenlijk zie ik twee opties: Óf Vodafone levert mij kosteloos zo'n steunzender, of ik laat het contract verbreken. Ik neig erg naar het laatste...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Je hebt niet eerst even getest voordat je een abo van 1 of 2 jaar afsloot? Zou ik wel altijd even doen...

Geloof het of niet, maar KPN en T-Mobile hebben ook plekken waar je nauwelijks kunt bellen. Als je niet op ongeveer elke straathoek een antenne plaatst dan blijf je dat houden helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnec1
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:08
Nyarlathotep schreef op maandag 21 oktober 2013 @ 21:02:
Ook ik heb sinds het aflsuiten van mijn abbo begin dit jaar erg slechte ontvangst bij mij in huis. Ik moet naar het raam lopen, of de tuin danwel straat in om fatsoenlijk te kunnen bellen.

Via het Vodafone forum al contact gehad, en zij bevestigden dat de ontvangst in mijn buurt slecht is.
Nu komt het mooie: Er is op korte termijn niets aan te doen. Wél mag ik zo'n mooie steunzender kopen á 89 euro. Wat?? Vodafone kan geen fatsoenlijk product leveren en ik moet er voor betalen???

Zijn hier mensen met hetzelfde probleem? En zo ja, wat hebben jullie kunnen doen om het probleem te verhelpen?
Eigenlijk zie ik twee opties: Óf Vodafone levert mij kosteloos zo'n steunzender, of ik laat het contract verbreken. Ik neig erg naar het laatste...
tja je bent lang niet de enige. de vodafone webcare is er alleen op uit om mensen zo lang mogelijk aan het lijntje te houden, door te melden dat het "in onderzoek"is of dat het bereik "niet optimaal" is.
Dan nog inderdaad de fantastische optie om voor 80 of 90 euro extra ervoor te zorgen dat je in je eigen huis gebruik kunt maken van je duurbetaalde abonnement. Snap niet dat je het met droge ogen durft aan te bieden. Mijn conclusie na 5 maanden VF is dat het netwerk gewoon structureel slecht is, dit resulteert in gemiste gesprekken en een niet werkende internet verbinding. Echter volgens VF ligt het altijd aan de klant, en dat is misschien nog wel wel het meest irriteert. Geef gewoon toe dat je netwerk bagger is op veel plaatsen, en vertel de klant wat je eraan gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Laatst online: 00:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

De lijst op hun forum met netwerkklachten is érg lang. Door het hele land slechte ontvangst.

En getest? Geen van mijn vrienden zit voor zover ik weet bij Vodafone. Ik ben van HI naar Vofadone gegaan omdat ik korting kreeg via mijn werkgever.
Mijn zakelijke mobiel gaf nooit problemen (ook Vodafone), maar dat komt omdat ik die op 2G heb gezet vanwege slechte 3G ontvangst hier op kantoor (7e verdieping en hoger, dat is vrij normaal). Dus daar is nooit een belletje gaan rinkelen.

Volgende week ga ik eens bij de Vodafone shop langs hier in de stad, en kijken wat ze voor mij kunnen doen. Ik betaal voor 3G, dus wil ik 3G. Óf een gratis steunzender. En anders is het bye bye Vodafone.

Met HI had ik eigenlijk nooit problemen met bereik. Onderweg in de bus of trein kom je uiteraard wel langs de nodige blind spots. Maar zelfs in de meeste afgelegen gebieden had ik altijd bereik. En met Vodafone niet eens thuis...

[ Voor 14% gewijzigd door Nyarlathotep op 31-10-2013 14:45 ]

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martell
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 13:01
Nyarlathotep schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 14:44:
Volgende week ga ik eens bij de Vodafone shop langs hier in de stad, en kijken wat ze voor mij kunnen doen. Ik betaal voor 3G, dus wil ik 3G. Óf een gratis steunzender. En anders is het bye bye Vodafone.
Wens ik je succes mee. Vanuit een winkel kan men weinig tot niets doen aan netwerk, netwerkdekking of voor jou specifiek nakijken waar het mis gaat. Waarschijnlijk geven ze je een nieuwe simkaart mee en that's it.

Heb hetzelfde gehad, en ben naar een winkel toe gegaan. Zij gaven aan niks te kunnen doen (eigenlijk ook wel logisch) en verwezen me door naar de klanten service, die ik overigens vanuit de winkel kon bellen. De mevrouw op de netwerk afdeling gaf aan dat er iets niet helemaal goed zat met mijn nummer, heeft voor zover ik me kan herinneren de instellingen gereset en vanaf dat moment werkt het vloeiend, snel en heb ik overal zeer goed bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:26
Ik heb momenteel in centrum Den Haag storing op 3G.
Nog meer mensen last van?

OMG: dan meld je het op twitter dat ik en meerdere mensen hier geen 3G hebben dan zeggen ze dat er geen storing bekend is en of ik mijn toestel al opnieuw heb opgestart....
Dus ik zeg: ja dat heb ik gedaan en meerdere collega's hebben het zelfde probleem, dus er is wel degelijk een storing.
Zegt hij: dat kan ik niet bevestigen dat er een storing is....
OMG daarom meld ik het ook dat er een storing is...

[ Voor 72% gewijzigd door Arjant2 op 22-01-2014 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:10
Ik heb geen internet (omgeving leiden)
volgens http://allestoringen.nl/storing/vodafone ben ik niet de enige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-04 13:48

MorgothG

deftones

Lisse, helemaal niks geen bereik. Wel al de zoveelste keer. Beetje jammer al die storingen Vodafone...

Ford narrowed his eyes. "This is what you call sarcasm, isn't it?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Correct, hier omgeving utrecht ook niets, lijkt wel DNS probleem....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nikeh
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 04-12-2023
Hier lijkt het ook kapot in centrum Utrecht. Zowel op 2G, 3G en 4G geen internet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Hier in Tilburg ook niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Ook niks in omgeving Ijmuiden
Zal wel landelijk zijn denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

In Utrecht kan ik geen datasessie opzetten op 3G nu. Heeft niks met DNS te maken maar nog een stap daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Even de webcare ge-twittert. We wachten antwoord af.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
Sorcerer8472 schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 10:41:
In Utrecht kan ik geen datasessie opzetten op 3G nu. Heeft niks met DNS te maken maar nog een stap daarvoor.
Daarnet wel datasessie, maar geen data eroverheen, nu is idd de datasessie weg... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zeewolde ook niet. idd landelijk lijkt het.
Eerst wel 3G verbinding, maar nu ook niet meer.

Net nu xs4all ook problemen heeft bij ons op kantoor....Toevallig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dn072
  • Laatst online: 26-09 15:18
Bij mij doet hij het weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18:48
Gouda bij mij ook geen interwebs :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cctl01
Webcare meld zich inmiddels
"@cctl01 Het probleem zou verholpen moeten zijn. Herstart je toestel even. ^LM"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
*reboot telefoon*
niks
*schakelt internet uit en weer aan*
niks

Mijn professionele en immens betrouwbare testmethode heeft aangetoond dat Webcare uit den neck leutert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Pff gister net cyanogenmod op mijn Note 1 gezet en alles werkte gewoon. Vanochtend deed internet het opeens niet meer dus ik dacht meteen dat ik de boel stuk had gemaakt.

Nu blijkt het gewoon iets bij Vodafone te wezen. Overigens doet hij het bij nog niet (omgeving Leiden).

Gekke is dat mijn collega naast mij wel internet heeft van Vodafone

[ Voor 11% gewijzigd door Moby op 08-04-2014 11:29 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Niet online
HIer ook nog niet hoor, dus ze babbelen maar weer wat of de nieuwe config is nog niet overal aangekomen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier in Maastricht ook niks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Gouda komt net online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uroy
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Helmond ook geen 4g en 3g

talkin' is cheap, people follow like sheep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Nee joh, zelfs Maastricht!!! Hier Lisse (regio Leiden) nog helemaal niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roxors
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-09 12:59
Hier in Tilburg komt 3G net online!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Het werkt in Leiden weer. Ik heb het niet gesloopt!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jason X
Moby schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:32:
Het werkt in Leiden weer. Ik heb het niet gesloopt!
Vast wel, maar daar kom je straks pas achter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorgothG

MorgothG

deftones

Yes hier ook weer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Hier ook weer (maastricht)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-10 19:47
Hier ook weer online, maar de snelheden zijn bedroevend laag en lijken wel gecapped: opvallend stabiele 1.3 mbit download en 1.1mbit upload.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:05
Jassy schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 12:05:
Hier ook weer online, maar de snelheden zijn bedroevend laag en lijken wel gecapped: opvallend stabiele 1.3 mbit download en 1.1mbit upload.
Snelheid is hier na de storing(en) weer eigenlijk gewoon conform het abonnement (14.4).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Screenshot_2014-04-08-12-34-18_HHmsgs420140408_123431s.png

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoppa!
  • Laatst online: 27-07 09:14
Moby schreef op dinsdag 08 april 2014 @ 11:23:
Pff gister net cyanogenmod op mijn Note 1 gezet en alles werkte gewoon. Vanochtend deed internet het opeens niet meer dus ik dacht meteen dat ik de boel stuk had gemaakt.

Nu blijkt het gewoon iets bij Vodafone te wezen. Overigens doet hij het bij nog niet (omgeving Leiden).

Gekke is dat mijn collega naast mij wel internet heeft van Vodafone
Dat is altijd zo vervelend. Ik heb dat tot nu toe nog elke keer gehad, net voordat Vodafone besluit dat het weer tijd is voor een storing, heb ik net een nieuwe ROM geflashed waardoor ik denk dat het aan mij ligt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472

Sorcerer8472

Mens sana?

Flash je niet veel te veel nieuwe ROMs? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Daarom altijd eerst naar allestoringen.nl gaan, of de webcare etc in de gaten houden. 9 van de 10x staat daar zeer snel aangegeven als er storingen zijn

*In het geval je een andere internet verbinding tot je beschikking hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:44
Vandaag is het in omgeving oldenzaal raak (http://forum.vodafone.nl/...575-Oldenzaal/td-p/150799). Ik heb in Enschede (Drienerlo) in ieder geval geen 3G, icoontje staat er wel, maar kan geen pagina's laden en Whatsapp geeft 'No internet connection'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Enschede (Drienerlo) nadat het vanaf vorige week dinsdagmiddag niet werkte nog steeds geen 3g. Via Twitter gaven ze vorige week woensdag aan dat de storing bekend was. Vanochtend gaven ze me aan over te schakelen naar 2g vanwege wat "probleempjes".

Een collega belde naar de klantenservice. Zij waren niet op de hoogte van een storing bij Enschede Drienerlo...

Nu, aan het einde van de dag: probleem nog steeds niet opgelost.

Vorig jaar augustus zelfde probleem, maar nu duurt het langer dan de 5 dagen van toen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
http://forum.vodafone.nl/...7543-Enschede/td-p/152315

Nog steeds storing in Enschede, inmiddels 8 dagen :/
Pagina: 1