Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Beste heren / dames,

Probleem omschrijving:
Externe SSD heeft connectie problemen aan de kant van de SSD (beetje wiebelen hielp in het begin nog maar werd steeds erger).

RMA opgestart:
23-03-2013 19:42: RMA Aanvraag in wacht
25-03-2013 09:50: RMA Goedgekeurd, wacht op ontvangst bij Zercom
27-03-2013 09:41: Product van klant ontvangen bij Zercom

Sindsdien meerdere e-mails gedaan via hun eigen systeem en belletjes gedaan naar hun "betalend" nummer! (Let op de datums in de qoute's)
Beste.

Zou ik hier een update van mogen ontvangen?

Mvg.

Door: Klant op 17-04-2013 09:02
Geachte Daan Ramakers.

Uw SSD is geretourneerd naar onze leverancier voor reparatie/vervanging. We verwachten uw product op zijn vroegst eind volgende week retour te ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met Vriendelijke Groet.
*snip* NAW gegevens
Zerfix RMA
Door: Zercom op 17-04-2013 10:13
Beste.

toestel is nu toch wel erg lang bij jullie zonder enige reactie. Graag wat meer terugkoppeling!?

Wat is er nu aan de hand?

Mvg.
Door: Klant op 14-05-2013 15:38
En zo maar door tot ik deze mail kreeg gisteren:
Geachte Daan Ramakers.

Tot op heden is uw product nog niet retour ontvangen. We raden u aan om naar een vervangend product te kijken daar het huidige product momenteel niet meer beschikbaar is. Graag vernemen we van u wat u graag retour had ontvangen zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.

Met Vriendelijke Groet.
*snip* NAW gegevens
Zerfix RMA
Door: Zercom op 11-06-2013 11:50
Is het niet aan hun om mij een vergelijkbaar product te leveren al is het van een ander merk maar met de zelfde specificaties. Ik kan ook niet zo snel een vergelijkbaar product vinden (welke niet meteen 2 keer zo duur is voor hetzelfde).

Graag jullie input hierover en hoe ik het misschien moet aanpakken.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:24

talin

ES-MA

het zou een service zijn maar lijkt mij geen verplichting, ik zou het fijn zijn om de vrijheid te krijgen om zef iets voor te stellen dan te moeten kiezen uit hun voorstellen, zij kennen de eisen die jij aan het apparaat stelt niet.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:58

BaRF

bijna kerst

Toch hartstikke goed dat je een ander product mag kiezen? Je hebt nu vast al weer een betere voor dat geld :P Ik zou gewoon sowieso even advies vragen wat volgens hun een betere is :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.Ramakers
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-08 11:10
Beste heren / dames,

Het gaat over een Externe SSD. En hun hebben niks meer in de price range dat deze zat. Enkel eentje die bij andere 100 euro kost en bij hun 300 :s

Ik ben het er mee eens dat het fijn is dat ik iets uit mag kiezen... maar had dus liever mijn geld terug gehad... Toestel is langer bij hun dan ik hem gezien heb.

Mvg,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Geld terug vragen kan ook.
Aangezien het niet binnen afzienbare tijd gerepareerd kan worden en jij geen alternatief ziet voor het zelfde geld..
Ze kunnen je moeilijk dwingen om een duurder te nemen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:20
D.Ramakers schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 11:57:
Beste heren / dames,

Het gaat over een Externe SSD. En hun hebben niks meer in de price range dat deze zat. Enkel eentje die bij andere 100 euro kost en bij hun 300 :s

Ik ben het er mee eens dat het fijn is dat ik iets uit mag kiezen... maar had dus liever mijn geld terug gehad... Toestel is langer bij hun dan ik hem gezien heb.

Mvg,
Ik zou niet naar de prijs kijken, maar naar vergelijkbare specificaties. Dat dat meer gaat kosten is dan het probleem van Zercom en niet van jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:03

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

pacificocean schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 12:06:
[...]
Ik zou niet naar de prijs kijken, maar naar vergelijkbare specificaties. Dat dat meer gaat kosten is dan het probleem van Zercom en niet van jou.
Precies dit, maar ik ben bang dat dit niet zo makkelijk zal gaan bij Zercom. Ik zou zeggen probeer het wel, lukt het niet dan kun je ook de koop ontbinden, omdat zij niet iets vergelijkbaars kunnen leveren.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

_Dune_ schreef op donderdag 13 juni 2013 @ 13:29:
[...]

Precies dit, maar ik ben bang dat dit niet zo makkelijk zal gaan bij Zercom.
In mijn geval was dit ook geen mogelijkheid bij Zercom. Bij mij wilden ze zelfs geen product leveren met vergelijkbare specs, maar alleen ter waarde van de dagwaarde van m'n product - ook al viel het gewoon binnen de garantie 8)7

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Vaak is een hetzelfde product meerdere malen te vinden op Zercom. Kijk even verder op de website, wellicht dat er een andere versie te vinden is van hetzelfde product.
Pagina: 1