Beste heren / dames,
Probleem omschrijving:
Externe SSD heeft connectie problemen aan de kant van de SSD (beetje wiebelen hielp in het begin nog maar werd steeds erger).
RMA opgestart:
23-03-2013 19:42: RMA Aanvraag in wacht
25-03-2013 09:50: RMA Goedgekeurd, wacht op ontvangst bij Zercom
27-03-2013 09:41: Product van klant ontvangen bij Zercom
Sindsdien meerdere e-mails gedaan via hun eigen systeem en belletjes gedaan naar hun "betalend" nummer! (Let op de datums in de qoute's)
Graag jullie input hierover en hoe ik het misschien moet aanpakken.
Met vriendelijke groet,
Probleem omschrijving:
Externe SSD heeft connectie problemen aan de kant van de SSD (beetje wiebelen hielp in het begin nog maar werd steeds erger).
RMA opgestart:
23-03-2013 19:42: RMA Aanvraag in wacht
25-03-2013 09:50: RMA Goedgekeurd, wacht op ontvangst bij Zercom
27-03-2013 09:41: Product van klant ontvangen bij Zercom
Sindsdien meerdere e-mails gedaan via hun eigen systeem en belletjes gedaan naar hun "betalend" nummer! (Let op de datums in de qoute's)
Beste.
Zou ik hier een update van mogen ontvangen?
Mvg.
Door: Klant op 17-04-2013 09:02
Geachte Daan Ramakers.
Uw SSD is geretourneerd naar onze leverancier voor reparatie/vervanging. We verwachten uw product op zijn vroegst eind volgende week retour te ontvangen. Onze welgemeende excuses voor het ongemak.
Met Vriendelijke Groet.
*snip* NAW gegevens
Zerfix RMA
Door: Zercom op 17-04-2013 10:13
En zo maar door tot ik deze mail kreeg gisteren:Beste.
toestel is nu toch wel erg lang bij jullie zonder enige reactie. Graag wat meer terugkoppeling!?
Wat is er nu aan de hand?
Mvg.
Door: Klant op 14-05-2013 15:38
Is het niet aan hun om mij een vergelijkbaar product te leveren al is het van een ander merk maar met de zelfde specificaties. Ik kan ook niet zo snel een vergelijkbaar product vinden (welke niet meteen 2 keer zo duur is voor hetzelfde).Geachte Daan Ramakers.
Tot op heden is uw product nog niet retour ontvangen. We raden u aan om naar een vervangend product te kijken daar het huidige product momenteel niet meer beschikbaar is. Graag vernemen we van u wat u graag retour had ontvangen zodat we de mogelijkheden kunnen bekijken.
Met Vriendelijke Groet.
*snip* NAW gegevens
Zerfix RMA
Door: Zercom op 11-06-2013 11:50
Graag jullie input hierover en hoe ik het misschien moet aanpakken.
Met vriendelijke groet,
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-06-2013 16:42 ]