Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer op mijn Galaxy Nexus met Android 4.2.2. te koppelen met de Outlook Exchange server van mijn werk. Ik krijg echter de volgende foutmelding 'Voor deze server zijn beveiligingsfuncties nodig die uw Android apparaat niet ondersteund'

Het handmatig installeren van de juiste certificaten helpt niet. De ICT afdeling van mijn werk komt er ook niet uit.

Hopelijk is er hier iemand die weet wat er mis gaat.

Groet,
Just Vervaart

Verwijderd

Ik heb het zelfde probleem. Alleen dan met een acer toestel. Met mijn vorige toesel een htc met androide 4.1 werkt exchange perfect

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:59

ralpje

Deugpopje

Waarschijnlijk staat er in de ActiveSync policy van de Exchange-server een beleidsregel die afdwingt dat je (bijvoorbeeld) geen Bluetooth mag gebruiken of een wachtwoord van minimaal 100 miljoen miljard tekens op je toestel moet hebben. Laat IT daar nog eens naar kijken ;)
Welke versie van Exchange hebben we het trouwens over? Kun je zien op het login-scherm van je webmail.

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je zult toch meer informatie moeten geven, want nu zeg je niets over de instellingen van server en client.

Verder: probeer het eens in Touchdown for Android, deze werkt misschien wel daar waar de standaard client het niet doet.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

idd touchdown werkt prima! ik ben geholpen, bedankt!!