Het einde van mijn WO Information Management opleiding begint eindelijk in zicht te komen, om deze opleiding af te ronden heb ik een master thesis over het onderwerp business intelligence geschreven (niet de technische kant). Door het schrijven van deze thesis ben ik BI toch wel een zeer interessant onderwerp gaan vinden, en dan meer in de richting hoe bedrijven er gebruik van kunnen maken, en hoe je de effecten hiervan kunt meten.
Nu ben ik mezelf wat op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, en zie ik de vacature: BI consultant, wel eens voorbij komen. Ik vind het zelf nog steeds erg moeilijk om een idee te krijgen hoe een dagelijkse werkdag van een BI consultant eruit kan zien. Ik vermoed dat er op got genoeg BI'ers zitten, zou iemand mij hier iets over kunnen uitleggen?
Nu ben ik mezelf wat op de arbeidsmarkt gaan oriënteren, en zie ik de vacature: BI consultant, wel eens voorbij komen. Ik vind het zelf nog steeds erg moeilijk om een idee te krijgen hoe een dagelijkse werkdag van een BI consultant eruit kan zien. Ik vermoed dat er op got genoeg BI'ers zitten, zou iemand mij hier iets over kunnen uitleggen?
BlaBlaBla