Goede printer/scanner ?

Pagina: 1
Acties:

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-02 21:09
Goedemiddag Allemaal!

Kunnen jullie mij een goede printer aanraden onder de €100,- euro die ook een scan functie heeft?

Ik wil graag een printer die niet te duur is kwa inkt, daarmee bedoel ik een printer met meerdere cardridges, zodat als één kleur op is je niet alles hoeft te vervangen.

De printer zal voornamelijk gebruikt worden voor briefpapier en ook wel voor foto's maar weinig.

Ik zat zelf te denken aan een Canon Pixma MG5350?

Ik hoor graag van jullie!

Thanks!

[ Voor 5% gewijzigd door Ferio op 11-06-2013 15:27 ]

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 27-02 11:32
http://tweakers.net/categ...dLAQim2VgckbIwibAwUrq0FAA

begin hier eerst even te kijken, simpel doorklikken naar de productinformatie van de fabrikant en je weet of er 3 afzonderlijke kleuren inzitten.

verder kan je ook beginnen met wat reviews e.d. zelf op te zoeken, want het ziet er nu niet echt naar uit of je dat uberhaupt hebt gedaan.

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-02 21:09
Denniz0229 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:31:
http://tweakers.net/categ...dLAQim2VgckbIwibAwUrq0FAA

begin hier eerst even te kijken, simpel doorklikken naar de productinformatie van de fabrikant en je weet of er 3 afzonderlijke kleuren inzitten.

verder kan je ook beginnen met wat reviews e.d. zelf op te zoeken, want het ziet er nu niet echt naar uit of je dat uberhaupt hebt gedaan.
Heb wel gezocht, zie de printer die ik heb aangegeven.

Ik wil alleen weten of dit ook inderdaad de beste (en goedkoopste) in zijn prijsklasse is.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe jezelf een lol, koop een goedkope multifunction inktjet en een zwarte laserprinter. Kost je globaal ook 100 euro en dan heb je ook geen probleem met uitdrogende cartridges enzo.
Kleurenlasers kosten tegenwoordig ook geen drol meer. Helaas is een losse scanner wel duurder als een multifunction inkjet. Waarom? No clue :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• servies
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-03 17:41

servies

Veni Vidi Servici

The Eagle schreef op maandag 17 juni 2013 @ 13:36:
Helaas is een losse scanner wel duurder als een multifunction inkjet. Waarom? No clue :)
Omdat de losse scanner kwalitatief een stuk beter is dan de scanner van een multifunction geval. Of iemand die betere kwaliteit nodig heeft, is een hele andere vraag...
Om over het gebruiksgemak nog maar niet te spreken...

Verwijderd

Ferio,

ik heb zelf een canon 600R mulitfunctional, bevalt erg goed (was/is een duurdere uitvoering)
mijn broer kocht laatst een MG5250 (kan ook een MG5350 zijn), maar goed
hij heeft erg veel spijt. Deze printer slurpt veel inkt, dit komt door het continue reinigen van de printerkop, dit terwijl hij de printer bijna elke dag gebruikt. En dit is niet software matig op te lossen, en er zijn continue wifi problemen met een sony laptop.
Vroeger was canon een goed merk, maar ook hier erg veel verval.

zoals eerder aangegeven koop een laserprinter voor printen en een scanner/goedkope multifunctional voor scannen/copieren

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-02 11:12
Ik heb zelf een HP6520, scanner en printer met draadloze functie.

Volgens mij gekocht voor 115 bij de MM en toen nog €40,- cashback gekregen, die stond er binnen een paar weken op.

Ik ben er zelf tevreden mee en het mooie is dat als je een bestand naar een speciaal mail adres stuurd die de printer heeft hij deze, mits die aan staat, ook uitprint.
Pagina: 1