iOS, vraagt om onbekend Apple ID login na restore

Pagina: 1
Acties:

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dag,

Vandaag heb ik m'n iPhone hersteld en een backup teruggehaald met iCloud. Alles prima, behalve deze melding:

Afbeeldingslocatie: http://virtual-life.net/img/getimg/image4.jpg

Ik heb geen idee wie die knakker igraham moge zijn, laat staan dat ik zijn wachtwoord weet. Het scherm komt regelmatig terug, best irritant.

Hoe kom ik erachter wat dit veroorzaakt, zodat ik het kan oplossen? Ik heb al in de iPhone Console gekeken via XCode, maar zag niks opvallends.

Ik heb nooit illegale Apps gedownload ofzo.

🌞🍃

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 20:22
Dit soort meldingen komen eigenlijk alleen voor door illegale Apps, waarbij je inderdaad de AppleID ziet van de persoon die de originele app heeft gedownload en daarna illegaal heeft verspreid. Aangezien je aangeeft geen illegale apps te hebben gedownload, snap ik niet hoe je een totaal onbekend e-mail adres te zien krijgt. Het zal toch ergens opgeslagen zijn in je iCloud backup...

• kamerplant
  • Niet online
Ja dat dacht ik ook al. Het zou prettig zijn als ik achter zou kunnen komen welke App dit veroorzaakt, dan kan ik het misschien somehow omzeilen. Ik zat eraan te denken dat het misschien ook door muziek zou kunnen komen, hoewel ik mij echt niet kan herinneren ooit muziek van een andere Apple ID te hebben verkregen. Maar om nu preventief alle muziek eraf te keilen is ook weer zo wat :|

🌞🍃

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je kunt ook gewoon cancel doen, dan vraagt hij het nog een keer met een ander e-mailadres, herhalen tot dat je je eigen e-mailadres hebt. :)

Verwijderd

Ik heb dit ook al is gehad. Op m'n iPhone 3G , iPhone 4S en iPhone 5. En in iTunes mac. Volgens mij niets schokkends

• kamerplant
  • Niet online
Het is ineens weggegaan. Weird.

🌞🍃

• Darkstar
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-01-2023

Darkstar

BSOFH

Volgens mij kan dit ook als je muziek op je iPhone hebt staan die origineel gekocht werd met een andere Apple ID. Vooral met illegaal gedownloade mp3's kan je dit dus wel eens zien verschijnen.

 MacBook Pro | iPhone 6 64GB Space Gray | iPad (2017) | Apple Watch series 0 - Some people just need a high five... in the face... with a chair

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-01 14:12

Joran

<3 natalee

Ik heb zoiets 1 keer gehad. Toen mijn iPhone 5 is omgewisseld door de Apple store. Bij het restoren van de backup moest ik inloggen en stond er al een e-mailadres ingevuld. (in de Appel store zelf, dus voor een jailbreak of wat dan ook)

Send me your gameboys

Pagina: 1