Toon posts:

Geen geluid met het spel SIN.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb al een tijdje geen geluid onder het spel SIN. Ik heb de nieuwste Direct X (zelfs de Uk versie) geinstalleerd, de nieuwste Patch van Sin 1.3 en het werkt allemaal voor geen meter. Alleen ik krijg af en toe achtergrond geluiden te horen en daar is alles mee gezegd.

Wat kan er mis zijn?

-------------------------------------
AMD Duron 700
192 Mb Sdram
GeForce 2 Mx
Creative Soundblaster Live 1024 geupdate

Verwijderd

Je hebt waarschijnlijk niet de laatste patch gedownd...:) ik had hetzelfde, en met de laatste patch was het verholpen. (1.04 geloof ik)

Ik zag net op www.3dfiles.com dat ze al bij 1.11 zijn, maar dan moet je meteen 32 MB downen, vanwege enkele CTF-maps. Ik zou proberen om patch 1.04 ergens te vinden, in die patch zit namelijk de oplossing voor jouw bug.

Verwijderd

Sin was en is een turbo bug spel...of het moet radicaal veranderd zijn in mijn afwezigheid :)

Verwijderd

Als je de enorme patch van meer dan 20 mb er over heen gooit speelt het perfect.

Verwijderd

Sin heeft nog nooit goed gewerkt met de SBLive en doet dat voor zover ik weet nog steeds niet (de makers krijgen het op de een of andere manier niet voor elkaar).
Ik heb inmiddels alle updates geprobeerd.
Versie 1.06 deed het nog het best.
Wel moest je alles wat je in windows met betrekking tot het geluid in kon stellen zo minimaal mogelijk instellen. Dus geen hardware accelaration, geen dit en geen dat.
Hier staat in de FAQ op de site van activison (of was het ritual ?) een verhaal over.
Na de update naar versie 1.10 was het weer helemaal mis, en werkte er weer van alles niet in het geluid.
Ik heb het inmiddels opgegeven en hem in de kast gesmeten :(

Verwijderd

Had hem een keer goed gehad met m'n sblive en zo dat EAX ook goed werkte enz, maar heb geen id meer hoe ik dat gedaan had.

Verwijderd

Topicstarter
Toppie, hij doet het met de 1.11 patch.

Ik heb het geluids performence vol open staan met 3d en het klinkt perfect.

Bedankt voor de hulp. Want ik wist eigenlijk helemaal niks van een patch af die 32mb was, want ik heb wel overal gekeken en niks gevonden (alleen die 1.3 update).

Nogmaals bedankt ;)
Pagina: 1