Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Mijn Vodafone abo verloopt de 20ste dus ik ben op zoek naar een nieuwe. Ik heb nu een Nexus 4, dus wil een sim-only abonnement. Mijn huidige verbruik is 30 minuten, sms'en en ong. 700MB. Ik heb nu een deel van mijn Google Music gecache'd en stream (bijna) niks, maar het lijkt me veel relaxter om gewoon te kunnen streamen. Ik heb dit 1 maand geprobeerd en heb toen ongeveer 2000MB verstookt. Dat was dus 1000MB buiten mijn bundel, wat best een duur geintje was. Het liefst zou ik dus een abonnement willen zoals dat van T-mobile, waaarbij je buiten je data gewoon teruggaat naar onbeperkt 64 kbps. Welke providers bieden dit nog meer, en welke providers bieden de ruimte minuten en sms-en een beetje te up- en weer downscalen?

• Philflow
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 06-12-2023

Philflow

Philflow wijzigde dit (47%)

Misschien niet precies wat je zoekt maar zag wel dat Toggle erg scherpe prepaid tarieven heeft.

Edit: verkeerd gelezen, dacht dat je pre paid zocht.

[ Voor 22% gewijzigd door Philflow op 11-06-2013 16:11 ]

• Dirkjo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 12:56
Bij Simyo kan je alles afzonderlijk kiezen. Daarnaast geven ze je de optie om een maandelijks of jaarlijks aanpasbaar abonnement te nemen.

Heb hier zelf nu een abonnement lopen en ben er prima over te spreken. Na een paar maanden uitproberen uiteindelijk het abonnement vastgezet op een jaar. Scheelde weer een paar euro per maand.

Meer informatie op de site van Simyo

Verwijderd

Topicstarter
Dirkjo schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 15:40:
Bij Simyo kan je alles afzonderlijk kiezen. Daarnaast geven ze je de optie om een maandelijks of jaarlijks aanpasbaar abonnement te nemen.

Heb hier zelf nu een abonnement lopen en ben er prima over te spreken. Na een paar maanden uitproberen uiteindelijk het abonnement vastgezet op een jaar. Scheelde weer een paar euro per maand.

Meer informatie op de site van Simyo
Prijzen zijn heel interessant, maar Simyo bied een snelheid van 2 mpbs en dat lijkt me geen feestje. Of merk jij niet dat je internet langzaam is met streamen en browsen en zo?

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
T-Mobile sim-only onbeperkt sms + 90 belminuten + 5Gb data (en buiten je bundel wordt de snelheid van 14.4mbps verlaagd naar 64kbps zonder bijbetalen) voor de eerste 24 maanden 30 euro per maand en daarna 36 euro per maand.

• Xqlusive
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-11 08:58
Zojuist een sim-only bij Hi afgesloten:

- 150 belminuten
- Gratis sms
- 2 GB data, 14/2 Mbps, daarna gratis maar downgrade naar 32/32 Kbps
- Spotify premium
- Gratis Hi naar Hi bellen
- Gratis Wifi hotspots

2 jaar: 17 euro voor de volledige periode :9

Zat al bij Hi en kon verlengen, maar heb gebeld en zei dat ik wilde overstappen naar Simyo oid.
Kreeg toen deze aanbieding aangeboden.

Met een belletje moet hetzelfde vast ook wel te regelen zijn voor nieuwe klanten.

[ Voor 6% gewijzigd door Xqlusive op 13-06-2013 17:57 ]

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-11 15:36
Tele2 is ook redelijk voordelig (en biedt per maand opzegbare contracten aan!). Ze hebben bundels tot 2500 MB. Je zou dan rond de 20 euro zitten.

• Humma Kavula
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online

Humma Kavula

Don't vote for stupid

Of je neemt 20 juni vrij en gaat naar Almere :P
[Aanbieding] T-Mobile Openingsacties
Je krijgt 24 maanden 50% korting op een 2-jarig abonnement Ook als je verlengt.
Hierbij kan je kiezen uit de volgende toestel(len):

Sony Xperia Z
• T-mobile - € 29,50 p/m - 2000 MB - onbeperkt bellen en SMS
• MTV mobile - € 27,50 p/m - 2000MB - onbeperkt SMS - 250 min
Samsung Galaxy S4
• T-mobile - € 34,50 p/m - 5000 MB - onbeperkt bellen en SMS
• MTV mobile - € 32,50 p/m - 6000MB - onbeperkt SMS - 250 min
HTC One
• MTV mobile- - € 27,50 p/m - 2000 MB - onbeperkt SMS - 250 Min

Voor beide abonnementen geldt: Onbeperkt Internet, zodra je MB's op zijn wordt de snelheid terug gezet naar 64 Kbs
Let wel, dit is de actie van vandaag in Haarlem dus het kan zijn dat de aanbieding in Almere iets anders is.

Wear Sunscreen!

• Dirkjo
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 29-10 12:56
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 16:56:
[...]

Prijzen zijn heel interessant, maar Simyo bied een snelheid van 2 mpbs en dat lijkt me geen feestje. Of merk jij niet dat je internet langzaam is met streamen en browsen en zo?
Heb er zelf geen last van, kan makkelijk browsen en filmpjes streamen.
Pagina: 1