Scythe mugen 2 - bracket voor 1155 nog ergens leverbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leeuwtje1
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 02-10 23:39
Ik heb recent mijn moederbord en processor een upgrade gegeven, ik had er echter geen rekening mee gehouden dat mijn mugen 2 daar niet oppaste. Ik heb ook niet rev. B, dus een bracket zit er niet bij. Momenteel zit de Intel stock koeler er nu op.

Nu waren die brackets los wel bestelbaar, maar ik kan ze niet meer vinden. Zijn deze uberhaupt nog beschikbaar, of kan ik de mugen maar beter van de hand doen?

[ Voor 7% gewijzigd door leeuwtje1 op 11-06-2013 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aardwolf
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04-10 13:48
Geen idee hoor, maar misschien kan je hier iets mee?
http://highflow.nl/cpu-co...tabilizer-scurk-3000.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-10 21:53

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Vaak zijn dergelijke brackets wel los verkrijgbaar voor dit soort kwaliteitskoelers.
Dat ding wat marcel87 linkt lijkt mij dan ook een oplossing. Een bracket voor socket 1156 past ook op 1155 voor zover ik weet.

Zelf ooit iets vergelijkbaars gedaan met mijn Thermalright HR-01. Daarvoor was los een 1156 bracket te koop.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoSchaap
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-10 23:25

JoSchaap

Had a life, got a modem..

ik heb een mugen2 rev:b op mn p8p67 deluxe zitten momenteel, en bestel net een h81i

ik weet niet hoeveel haast je hebt en hoever je van amsterdam af woont.. maar voel je vrij me te dmen :)

(heb de bracket wel (zeer minmaal) aangepast ivm mn mainboard )
een klein sleufje in gemaakt (zie: http://www.scythe-eu.com/...ty-list-57.html#post13028 )

maargoed bij intresse DM maar dan zal ik wat voorzichtiger zijn met demonteren en kun je t hele ding wel voor een schappelijk prijsje overnemen

[ Voor 5% gewijzigd door JoSchaap op 11-06-2013 14:09 ]

GamePC : Inv. : GameRoom : YouTube : Steam : Twitch : BattelNET