Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

motor verhuur in Twente

Pagina: 1
Acties:

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:29
ik ben op zoek naar een motorverhuurder in Twente voor een lang weekend motorrijden.

Op een of andere manier lukt he niet via google, want daar kom ik op oude en incomplete verzamelsites uit, zoals safe.nl.
Ik zoek een verhuurder die niet meteen de hoofdprijs vraagt, bv:
- huur: 230 euro
- na 350 km 0,25 ct per km
- vermindering eigen risico 10 euro per dag.

bij 1000 km kom je snel uit op een totale prijs van snel 450 euro....
ik ben eigenlijk op zoek naar een verhuurder die de helft rekent... mag ook best een oudere motor zijn...

Wie kent een bedrijf?

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:39
Ik zou zoeken naar motorzaken in de omgeving en dan kijken of zij verhuur aanbieden. Niet zoeken naar verhuur op Google, dan vind je waarschijnlijk veel minder :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tankiej op 11-06-2013 11:26 ]

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:38
Motoport Hengelo!

• assje
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:47
Vorig jaar had ik een vergelijkbare wens. Mijn grootste bezwaar tegen de reguliere verhuurders was het eigen risico bij schade van €1.500,-.

Uiteindelijk heb ik hier lokaal (Zuid-Holland) een motorzaakje gevonden die een leenmotor hebben die ze meegeven als mensen de motor voor reparaties brengen. Als de motor niet weg is wordt deze verhuurd voor €50,- per dag en daarbij kilometers vrij.

Dit was dan wel een Yamaha FZ6 Fazer uit 2006 dus geen gloednieuwe motor. Voordeel is wel dat dit een motor is met gewoon voldoende vermogen, als je bij reguliere verhuurders in deze prijsklasse huurt heb je echt net niks.

Mijn advies dus net als hierboven; bel eens wat lokale motorzaken op! Voor jouw weekend zou ik met deze motor dus uitkomen op €150,- met daarbij kilometers vrij en eigen risico van €300,-.

Mocht afstand geen issue zijn en je in de omgeving niets kunnen vinden, de motorzaak was Van Vuuren motoren in Brandwijk.

[ Voor 25% gewijzigd door assje op 25-06-2013 10:06 ]

“The greatest threat to our planet is the belief that someone else will save it.” [quote by Robert Swan, OBE]