E3: Release the fanboys

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23:35
Ik zal wel een aantal topics nog gaan reporten, maar ik erger mij, als redelijk neutrale game liefhebber, aan de shitload aan fanboy reacties. Het lijkt wel of de E3 het slechtste uit de gamers naar boven haalt en ik zou het heel erg waarderen als er harder wordt opgetreden tegen dit soort onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reletivity
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 23-08-2021
welcome to the internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Een beetje een late reactie aangezien ik het topic nu pas zie maar erg veel is er niet tegen te doen.
Fanboyism hoort er nu eenmaal bij en nou hoeft dat lang niet altijd slecht te wezen, veelal gaat men wel erg ver. Wil je dat wij, Spielerij Moderators, er goed op kunnen treden (als het bijv. echt niet door de beugel kan) dan schroom niet om Topic Reports (TR's) aan te maken!

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:22

PromoX

Flying solo

Misschien wordt dat ook wel gedaan hoor, maar misschien is het handig om bepaalde topics zelf ook wat in de gaten te houden? Over het algemeen is vrij duidelijk welke topics problemen kunnen geven. Hetzelfde geldt een beetje voor dat dit topic nu pas opgemerkt wordt, regelmatig hier een keer kijken of er wat relevants gepost is, kost ook niet zoveel tijd en ik denk dat een user die de moeite neemt om hier iets te plaatsen zich ook serieuzer genomen voelt als er wat vlotter een reactie komt :).

Fanboyism ontkom je inderdaad niet aan, maar dikke trollen horen in het bos (het liefst vastgeknoopt aan een boom) en niet op GoT. Op bepaalde kleine dingen wordt relatief hard gemodereerd en op dit soort gedrag veel minder en dat staat dan toch niet helemaal in verhouding met elkaar. Ik denk dat het goed is als dit soort dingen ook wat beter aangepakt worden.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Daar kan ik mee inkomen en daarom hebben we ook een extra moderator erbij.
Daarnaast worden er inderdaad TR's gemaakt en veelal wel vlot opgepakt maar met bovenstaande bedoelde ik enkel te zeggen dat ze juist helpen en ik daarom ook graag zie dat users ze aan (blijven) maken :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream