Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Iederéén,

Sinds de afgelopen anderhalve week krijg ik deze melding op mijn computer: "this computer is not running genuine windows". Ik draai momenteel Windows 7 Professional - Service Pack 1 op een 64 bit operating system.

Dit probleem is ongeveer begonnen nadat ik programma's heb gebruikt als: AVG PC TuneUP - 2013, welke na een dag of 2 niet meer fijn werkte en ik deze heb vervangen met een ander RegCleaner programma, welke niet naar wens werkte en ik ook snel weer heb verwijderd (Ik heb hier wel een aantal scans mee uitgevoerd). Tevens heb ik mijn Skype verwijderd doormiddel van Revo Uninstaller Pro. Verder zou ik zo 1, 2, 3 niet op kunnen noemen wat er afgelopen week allemaal met mijn laptop is gebeurd. Zelf heb ik het idee dat ik hem vrij weinig heb aangeraakt.

Ik heb al 2 maal een Systeemherstel gedaan en dit lijkt het te verhelpen, helaas is niets minder waar. De melding komt namelijk niet persé met het opstarten van windows maar random bijvoorbeeld midden in de nacht. Je kunt dit venster sluiten, maar uiteindelijk komt het terug. Ik ben zelf wel huiverig voor het afsluiten van mijn computer, ben namelijk een ZZP'er in de Grafische wereld en ik heb ook veel Bestanden en gegevens van klanten op mijn computer.

Voordat men de vraag stelt; Ja ik heb een legale versie van Windows, van de servers van Microsoft gedownload.

Kan iemand mij van dit probleem af helpen?

Tevens heb ik een scan uitgevoerd met het programma: MGADiag.exe.

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2013 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-09 09:29

ResuCigam

BOFH

Heb je al eens nadat je die melding kreeg geprobeert om windows opnieuw te activeren?

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:25:
[...]

Vraag jezelf met terugwerkende kracht af, wat er aan je backup strategie ontbreekt, als je als professioneel ZZP'er huiverig bent je computer af te sluiten. :F
Zorg eerst voor redundantie voor je eraan denkt verder te gaan. ;)
Ik heb een backup van deze bestanden, dus ik denk dat het met deze strategie wel goed zit. 3/4 dubbele backup's zelfs. Maar dit is totaal geen antwoord op mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ResuCigam schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:28:
Heb je al eens nadat je die melding kreeg geprobeert om windows opnieuw te activeren?
Dat is het gekke, als ik bij eigenschappen van deze computer kijk... is deze gewoon geactiveerd. Maar ik blijf de melding krijgen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-08 14:49
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 06:54:
Voordat men de vraag stelt; Ja ik heb een legale versie van Windows, van de servers van Microsoft gedownload.
Heb je wel een legale key? Of is deze te vaak gebruikt?

Tip: Installeer Windows opnieuw schoon op je machine. Daarna alle drivers installeren en alles updaten.
Activeer je PC opnieuw en voila klaar.

Stop met "AVG Tune Up" en "Revo Uninstaller Pro" <-- deze troep heb je niet nodig.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nog kunt bewijzen dat je wel een legale versie hebt kan je altijd nog contact opnemen met MS om een key toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:54
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:25:
Vraag jezelf met terugwerkende kracht af, wat er aan je backup strategie ontbreekt, als je als professioneel ZZP'er huiverig bent je computer af te sluiten.
Wat hebben die twee met elkaar te maken? Sowieso vraag ik me af wat je wint bij het niet afsluiten van je computer (anders dan tijd), maar wie weet zijn die twee zelfs gecorreleerd: wordt er iedere nacht een backup gemaakt die dus niet loopt als de computer uit staat...
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 06:54:
Dit probleem is ongeveer begonnen nadat ik programma's heb gebruikt als:
Oftewel, niet meer doen :P Dat soort programma's doen meer kwaad dan goed. Zelfs als je er een specifiek probleem mee op wilt lossen is het beter dat handmatig te doen. Zo kun je veel beter Skype verwijderen door zelf naar 'Programs and Features' te gaan en op 'Uninstall' te klikken...

Wat heb je zelf al geprobeerd? De eerste hit die ik op Google krijg als ik de topictitle invul is http://answers.microsoft....0f-448c-8c4a-343553571d8b , al iets mee gedaan?

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cor453
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 17-09 12:25
Als je dan echt een Regcleaner wilt kun je altijd nog CCleaner gebruiken. AVG-software is sowieso altijd bloated junk.

Er is een VBS-scriptje wat je kunt gebruiken om een nieuwe activatie te forcen, slmgr.vbs (http://technet.microsoft.com/en-us/library/ff793433.aspx). Heel veel dingen kun je daarmee oplossen - ik althans - al weet ik niet of het probleem echt in het activatiemechanisme zit.

Misschien kun je jezelf al deze moeite besparen en óf inderdaad MS bellen, of even herinstalleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 07:56:
Als je nog kunt bewijzen dat je wel een legale versie hebt kan je altijd nog contact opnemen met MS om een key toch ?
Ja ik heb een legale versie, maar heb nog geen contact gehad met Microsoft... voornamelijk omdat ik weinig tijd heb vanwege mijn baan (naast het ZZP'en). Tevens ben ik bang dat zij mij herinstaleren aanraden. Hier heb ik geen tijd of zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cor453 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:05:
Als je dan echt een Regcleaner wilt kun je altijd nog CCleaner gebruiken. AVG-software is sowieso altijd bloated junk.

Er is een VBS-scriptje wat je kunt gebruiken om een nieuwe activatie te forcen, slmgr.vbs (http://technet.microsoft.com/en-us/library/ff793433.aspx). Heel veel dingen kun je daarmee oplossen - ik althans - al weet ik niet of het probleem echt in het activatiemechanisme zit.

Misschien kun je jezelf al deze moeite besparen en óf inderdaad MS bellen, of even herinstalleren.
het probleem is juist onstaan nadat ik CCleaner heb gebruikt (Denk ik) ik had deze na AVG geinstalleerd omdat deze naar mijn idee (té veel) opties bood. Daarna heb ik CCleaner gebruikt maar kreeg ik allemaal rare foutmeldingen. Dus heb het uit voorzorg verwijderd, evenals Skype welke ik toch niet meer gebruikte. Ik ben dus bang dat het probleem daar ergens is onstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 07:20
Maar heb je de tip van @Paul al geprobeerd. Ik mis namelijk verder info wat je verder aan het proberen bent. Begrijp dit je informatie wilt hebben maar probeer de dingen ook even die aangeboden worden en wat het resultaat is.

Zeker de tip die daar wordt gegeven is eenvoudig uit te voeren dus mogelijk snel opgelost. Zeker als je al weinig tijd heb is dat wel zo prettig.

Nu wordt er alleen heen en weer beschreven wat wel of niet goed is.
En bang zijn voor een advies van MS hoef je niet te zijn. Je bent niet verplicht om het uit te voeren maar mogelijk dat zij wel snel een oplossing voor je hebben als je het lastig vindt om zelf te zoeken/proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
MikeOO schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:55:
Maar heb je de tip van @Paul al geprobeerd. Ik mis namelijk verder info wat je verder aan het proberen bent. Begrijp dit je informatie wilt hebben maar probeer de dingen ook even die aangeboden worden en wat het resultaat is.

Zeker de tip die daar wordt gegeven is eenvoudig uit te voeren dus mogelijk snel opgelost. Zeker als je al weinig tijd heb is dat wel zo prettig.

Nu wordt er alleen heen en weer beschreven wat wel of niet goed is.
En bang zijn voor een advies van MS hoef je niet te zijn. Je bent niet verplicht om het uit te voeren maar mogelijk dat zij wel snel een oplossing voor je hebben als je het lastig vindt om zelf te zoeken/proberen.
Ik ben momenteel niet in de buurt van mijn Laptop. En heb dit ongeveer een uur geleden geplaatst. Tot nu toe kan ik alleen braaf reageren en dankbaar zijn voor alle reacties tot nu toe ;), Ik ga de tip van Paul zeker proberen zodra ik thuis kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:10

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Sindrome, welkom op GoT :w Als je als laatste hebt gereageerd en je wilt wat toevoegen, wijzig dan je vorige bericht ipv een nieuwe te plaatsen.

Als je een popup venster krijgt (dus geen ballon bij de klok), dan heb je mogelijk malware opgelopen. Dat merk je gelijk als je de melding verifieert in Systeemeigenschappen. Hier staat altijd je huidige status van activatie. Als je Windows niet meer legitiem is, krijg je er een melding van via een ballon popup, bij het aanmelden, in Systeemeigenschappen en op het bureaublad komt een watermerk. Je zegt geen van deze symptomen te hebben, enkel een popup venster met de melding.

Ga dus eens grondig scannen op malware, virussen en andere ongewenste meuk. Als je de melding weer krijgt, maak dan even een screenshot en post deze hier zodat we weten wat je nou precies voor je neus hebt. Maak ook even een uitdraai van alle draaiende programma's (dit kan bijvoorbeeld met HijackThis). Je melding kan ook een geplande taak zijn.

Owja, de melding is al helemaal fout als je 'm in 't Engels krijgt, terwijl je Windows zelf Nederlands is.

[ Voor 5% gewijzigd door Hero of Time op 11-06-2013 11:41 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/eWortJ3.jpg

Dit is de pop-up die verschijnt, en als ik er op klik krijg ik dit bericht..?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/XNfHJuP.jpg

En ik heb een engelse windows! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Paul schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 08:00:
[...]
Wat hebben die twee met elkaar te maken? Sowieso vraag ik me af wat je wint bij het niet afsluiten van je computer (anders dan tijd), maar wie weet zijn die twee zelfs gecorreleerd: wordt er iedere nacht een backup gemaakt die dus niet loopt als de computer uit staat...
[...]
Oftewel, niet meer doen :P Dat soort programma's doen meer kwaad dan goed. Zelfs als je er een specifiek probleem mee op wilt lossen is het beter dat handmatig te doen. Zo kun je veel beter Skype verwijderen door zelf naar 'Programs and Features' te gaan en op 'Uninstall' te klikken...

Wat heb je zelf al geprobeerd? De eerste hit die ik op Google krijg als ik de topictitle invul is http://answers.microsoft....0f-448c-8c4a-343553571d8b , al iets mee gedaan?
Beste Paul, ik heb geprobeerd wat er op dit forum stond, en volgens mij is er niets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 20:32:
[afbeelding]

Dit is de pop-up die verschijnt, en als ik er op klik krijg ik dit bericht..?

[afbeelding]

En ik heb een engelse windows! ;)
Je hebt Windows 7. Ik vind de knoppen en het vensteruiterlijk iets te veel op W8 lijken. Vooral de Cancel knop is niet de standaard W7 stijl.
Kan je nog een plaatje maken van je systeemeigenschappen? Desnoods blur je de product-id met paint ofzo. Is je achtergrond ook zwart, of heb je nog een normale achtergrond (als je er 1 had ingesteld)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb windows 7 pro ja.
Het uiterlijk heb ik zelf wat aan geklooid daarom lijkt het wat anders! :)
Ik krijg niet de zwarte achtergrond waar elk fora het over heeft. Bij deze een screen van de systeemeigenschappen!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oiWqUVR.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Hallo Sindrome,

In deze link staat een vergelijkbare situatie beschreven welke - uiteindelijk - opgelost lijkt te zijn door het opnieuw uitvoeren van een W7 upgrade.

Heb jij ook een upgrade naar W7 uitgevoerd of heb je deze PC met W7 geleverd gekregen?

Gr,

Koffie-Verkeerd

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koffie-Verkeerd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:00:
Hallo Sindrome,

In deze link staat een vergelijkbare situatie beschreven welke - uiteindelijk - opgelost lijkt te zijn door het opnieuw uitvoeren van een W7 upgrade.

Heb jij ook een upgrade naar W7 uitgevoerd of heb je deze PC met W7 geleverd gekregen?

Gr,

Koffie-Verkeerd
Oorspronkelijk stond hier een voorgeinstaleerde Windows 7 home nederlands op. Ik heb een verse instalatie gedaan met gedownloade legale schijf + key van Windows 7 pro via de Microsoft server. Dus niet via een upgrade. Hij heeft t' ook meer dan een jaar gewoon normaal gedaan zonder deze melding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Verwijderd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:20:
[...]

Oorspronkelijk stond hier een voorgeinstaleerde Windows 7 home nederlands op. Ik heb een verse instalatie gedaan met gedownloade legale schijf + key van Windows 7 pro via de Microsoft server. Dus niet via een upgrade. Hij heeft t' ook meer dan een jaar gewoon normaal gedaan zonder deze melding.
Dat ie het eerst normaal gedaan heeft, is (helaas) ook het geval bij zo'n beetje iedere andere gebruiker die met dit probleem te maken heeft en tevens een legale versie gebruiken.

Bij de een is hetprobleem veroorzaakt door verkeerde/corrupte drivers, bij anderen is het minder goed te herleiden wat de oorzaak is. Zo ook bij jou.

Zoals beschreven in de gelinkte posting, lijkt het er sterk op dat er in het register het een en ander verkeerd gaat/staat. Wellicht veroorzaakt door het regcleaner progje waar je het over had.

Wel zou je deze stappen uit die link nog kunnen proberen:

Recreate the Licensing Store
  1. Click Start button.
  2. Type: CMD.exe into the 'Search programs and files' field
  3. Right-Click on CMD.exe and select Run as Administrator
  4. Type: net stop sppsvc (It may ask you if you are sure, select yes)
  5. Note: the Software Protection service may not be running, this is ok.
  6. Type: cd %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Roaming\Microsoft\SoftwareProtectionPlatform
  7. Type: rename tokens.dat tokens.bar
  8. Type: cd %windir%\system32
  9. Type: net start sppsvc
  10. Type: slui.exe
  11. After a couple of seconds Windows Activation dialog will appear. You may be asked to re-activate and/or re-enter your product key or Activation may occur automatically.
Anders lijkt een herinstallatie steeds meer de enige mogelijkheid te worden.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Koffie-Verkeerd schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 22:36:
[...]

Dat ie het eerst normaal gedaan heeft, is (helaas) ook het geval bij zo'n beetje iedere andere gebruiker die met dit probleem te maken heeft en tevens een legale versie gebruiken.

Bij de een is hetprobleem veroorzaakt door verkeerde/corrupte drivers, bij anderen is het minder goed te herleiden wat de oorzaak is. Zo ook bij jou.

Zoals beschreven in de gelinkte posting, lijkt het er sterk op dat er in het register het een en ander verkeerd gaat/staat. Wellicht veroorzaakt door het regcleaner progje waar je het over had.

Wel zou je deze stappen uit die link nog kunnen proberen:

Recreate the Licensing Store
  1. Click Start button.
  2. Type: CMD.exe into the 'Search programs and files' field
  3. Right-Click on CMD.exe and select Run as Administrator
  4. Type: net stop sppsvc (It may ask you if you are sure, select yes)
  5. Note: the Software Protection service may not be running, this is ok.
  6. Type: cd %windir%\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Roaming\Microsoft\SoftwareProtectionPlatform
  7. Type: rename tokens.dat tokens.bar
  8. Type: cd %windir%\system32
  9. Type: net start sppsvc
  10. Type: slui.exe
  11. After a couple of seconds Windows Activation dialog will appear. You may be asked to re-activate and/or re-enter your product key or Activation may occur automatically.
Anders lijkt een herinstallatie steeds meer de enige mogelijkheid te worden.
Ik heb al deze stappen uitgevoerd alleen gebeurd er bij stap 11 niets? Klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Leuk en aardig dat je allerlei stappen onderneemt, maar je System Properties laat heel mooi zien dat er niets aan de hand is. Die geeft aan dat je geactiveerd bent. Als je werkelijk niet meer genuine zou zijn, zou hier een melding staan. Die is er niet, dus de melding die je ziet klopt niet.

Check ook http://social.microsoft.c...da-463f-abac-1e350443cd71
En de Google resultaten: http://www.google.nl/sear...&oe=utf-8&channel=suggest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://www.google.nl/#output=search&q=0x8004fe22
Dit helpt mischien ook? Die foutcode onderin je eerste scherm.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Na wat rondzoeken geprobeert of met de command "SFC/scannow" iets opgelost kon worden.

Dit was het resultaat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IJHHuoM.jpg

Na een herstart kreeg ik plotseling dit rechtonderin over mijn wallpaper:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SPOozhH.jpg

Snel een kijkje genomen bij mijn systeemeigenschappen en daar trof ik dit aan:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cAsZHIx.jpg

Met de hoop dat ik nu mijn 'legale' key kon invoeren kon ik helaas klikken wat ik wilde maar werd er geen venster geopend. Daarna heb ik he geprobeerd op deze wijze...
  • The Start Menu will show 'CMD.exe',
  • Right-click the CMD.exe file and select Run As Administrator.
  • In the CMD window, type: slmgr.vbs -ipk <type your product key here>
  • To activate windows after changing the key, type: slmgr.vbs -ato
Nu staat hij in mijn systeemeigenschappen weer als geactiveerd maar als ik hem laat valideren door de webpage van microsoft via deze link http://www.microsoft.com/...ate/?hrOffline=0x8004fe22, dan meld hij nogsteeds; "Files that Windows needs to work properly have been modified, removed, or disabled. To resolve, you need to install genuine Windows. Not to worry, we can help you with that."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Tja ik heb zo vaak ergens geen zin of tijd voor, maar in dit geval zal ik toch kiezen voor wat eerder is aangegeven. Een verser Windows installatie, back-up alles en ga er op een zondagje ervoor zitten, mijn laatste herinstallatie van Windows 8 kost mij overigens maar een minuut of 20. Met alle programma's kost het me ongeveer 2 uur.

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demokert
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 15:10
Het is al eerder ter sprake gekomen, maar waarom neem je geen contact op met Microsoft.
Deze kunnen je ongetwijfeld sneller helpen dan wij hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
demokert schreef op woensdag 12 juni 2013 @ 08:40:
Het is al eerder ter sprake gekomen, maar waarom neem je geen contact op met Microsoft.
Deze kunnen je ongetwijfeld sneller helpen dan wij hier.
Deze geven je een nieuwe key maar het probleem blijft bestaan, tevens geven zij je ook dezelfde tip als menig anderen... Compleet herinstaleren de zooi. Ik heb de knop omgezet en dat ga ik dan nu maar ook doen. Als ik het zo wil oplossen doe ik misschien wel meer schade aan de Regs dan nodig is, en misschien is het wel weer fijn lekker frisse nieuwe OS. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1974
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 17-08 10:59
Het is me vrij duidelijk dat die tune-ups en register-cleaners wat schade hebben aangericht. Ook durf ik niet zo uit te sluiten dat je wellicht wat malware op je pc hebt staan. Het is tenslotte vreemd dat je niet je product code kunt opgeven via de 'normale manier' en de slmgr -ipk manier.

* Ik zou eerst eens beginnen met een backup van al je belangrijke data naar een externe schijf.

* Vervolgens zou ik een wat scans gaan draaien. Volle scan met Malwarebytes Anti Malware (gratis versie), TDSSKiller en een volledige scan met je resident virusscanner. Eventuele positives verwijderen tenzij je ze om wat voor reden dan ook als false positive beschouwt.

* Om je installatie te herbouwen zonder dat het zo ingrijpend is als een herinstallatie kun je een reparatie installatie doen. Dit is niet de "Repareer Windows" die je tegenkomt als je boot van de Windows DVD! Eigenlijk doe je een in-place upgrade. Je kiest tijdens de installatie procedure voor upgraden maar je upgrade naar je huidige versie => verse Windows met al je software intact en je raakt geen data kwijt. Nogmaals: voor de zekerheid wel een backup maken! Windows wordt dus opnieuw opgebouwd om jou spullen heen. Hier een prima uitleg, wel in het engels, hoop dat dat geen probleem is (kon zo snel even geen duidelijke NL uitleg vinden maar als ik zoek nog ff verder en vervang de link als ik wat vind). Let op, lees wel de blokken Tip en Warning goed door zodat alles je duidelijk is voordat je de procedure start. Het ziet er ingewikkeld uit maar het is een fluitje van een cent 8) Kies er wel voor de product code niet tijdens maar na het proces op te geven en daarna naar http://www.microsoft.com/genuine/validate/ om te valideren. Met deze methode he ik het meest succes. De andere (invullen tijdens het proces) werkt ook maar zie ik zo nu en dan wel eens misgaan (om onduidelijke redenen).

Ik ben ervan overtuigd dat dit je probleem oplost O-)

Hoop dat dit helpt _/-\o_

NB Laat die tune-up programma's en register cleaners voor wat het is. Het is meuk. De enige die ik zou aanbevelen om zo eens per twee weken / maand te draaien is CCleaner (gratis + eerder genoemd in dit topic). En dan alleen de opruimfunctie, niet de register opschoner. Laat het register maar lekker voor wat het is. Revo Uninstaller is overigens een prima programma. Gewoon blijven gebruiken maar wel alleen voor het deïnstalleren van software. Laat de andere opties maar gaan.

EDIT: voor de in-place upgrade / repair install gebruik je de Windows 7 Pro DVD, niet de DVD van het OS dat voorgeïnstalleerd was (mocht je die hebben). Misschien klinkt dit logisch maar ik heb vreemdere dingen zien gebeuren :+

[ Voor 6% gewijzigd door Sebas1974 op 13-06-2013 11:47 ]

The Truth Is Our There ✨🛸✨

Pagina: 1