Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Outlook 2010 Verzonden bericht niet in juiste map/account

Pagina: 1
Acties:

• Askjeeves
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02:40
Goedendag Tweakers,

Ik heb me suf gezocht naar een antwoord, maar kom er gewoonweg niet aan uit,

Als ik een bericht op de volgende manier verstuur, komt het bericht in de map verzonden berichten van het betreffende account: nieuw bericht >> bestand bijvoegen.

Als ik vanuit office, adobe of welk programma de optie kies "bestand bijvoegen bij email" dan wordt het bericht opgeslagen in de map "verzonden items" van het outlook gegevensbestand.

Ik moet dus elke keer het e-mailbericht naar de map verzonden berichten van het juiste account slepen waarvan het verzonden is.

Ik wil niet elke keer een document eerst moeten opslaan, afsluiten en dan starten met een nieuw bericht en bestand bijvoegen.

Iemand idee aan welke instelling dit ligt of is dit gewoon een manco van outlook 2010?

Bedankt voor het meedenken en ik hoor graag jullie tips!

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:55
naar mijn weten heeft MS hier een hotfix voor. Office 2007 heeft hier idd last van weet ik nog. nieuwere versies niet.

voor 2010 zou ik het zo 1-2-3- niet weten.

Doe je wel sent on behalf ? (veld VAN toevoegen en dan het betreffende account opgeven ?)

[ Voor 37% gewijzigd door MED-iC- op 11-06-2013 06:28 ]

• Askjeeves
Ja dat doe ik, maar lost het probleem niet op.
Weet je toevallig welke hot fix dat is?

• MED-iC-
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06:55
anders kijk hier even; daar staat ook een fix.

Email that you send on behalf of someone is not saved in their Sent Items folder

[ Voor 7% gewijzigd door MED-iC- op 11-06-2013 07:21 ]

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:05

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Heb je voor alle accounts waar je vanuit kan mailen wel de juiste map geselecteerd voor de verzonden items? Als je dan een mailtje maakt, maakt niet uit vanuit welke applicatie, selecteer je het account vanwaaruit je 't wilt sturen. Dat zou genoeg moeten zijn.

Enne, WOS is voor puur Windows clients, Office valt onder CSA. Ik verplaats je topic dus.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Askjeeves
Hero of Time schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 10:25:
Heb je voor alle accounts waar je vanuit kan mailen wel de juiste map geselecteerd voor de verzonden items? Als je dan een mailtje maakt, maakt niet uit vanuit welke applicatie, selecteer je het account vanwaaruit je 't wilt sturen. Dat zou genoeg moeten zijn.

Enne, WOS is voor puur Windows clients, Office valt onder CSA. Ik verplaats je topic dus.
Oke thanks voor het verplaatsen en excuus voor het plaatsen van het bericht in het juiste onderdeel.

Ja ik heb de mappen allemaal goed geselecteerd. Daaraan ligt het niet. Ik zal eens kijken naar de fix.

Nogmaals thx voor de moeite.

• Askjeeves
Ik ga ermee aan de slag. Je hoort van me.

Update: hotfix toegepast, geen resultaat.
We blijven zoeken naar een oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door Askjeeves op 11-06-2013 14:27 ]

Pagina: 1