Hoi allemaal,
Ik ben aan het rondkijken naar een nieuwe game PC van maximaal 1200€.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om te beginnen is het gamen sowieso erg belangrijk. Ik wil graag de recente games op de beste kwaliteit kunnen spelen. Daarnaast moet deze PC ook een jaar of 5 mee kunnen. Games die dan uitkomen, zouden dus ook nog speelbaar moeten zijn.
Daarnaast moet het ook mogelijk zijn om lightroom en photoshop naast elkaar te kunnen draaien en tegelijkertijd een aantal RAW files samen te voegen tot een HDR.
Overclocken is voor mij niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Eigenlijk alleen muis, scherm en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen specifieke merk-eisen. Liever een degelijk merk dat een paar euro's meer kost dan een goedkoper merk dat sneller stuk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn huidige PC klinkt bij momenten bijna als een straaljager, dus ik wil graag dat mijn volgende een beetje stiller is.
Ik ben aan het rondkijken naar een nieuwe game PC van maximaal 1200€.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Om te beginnen is het gamen sowieso erg belangrijk. Ik wil graag de recente games op de beste kwaliteit kunnen spelen. Daarnaast moet deze PC ook een jaar of 5 mee kunnen. Games die dan uitkomen, zouden dus ook nog speelbaar moeten zijn.
Daarnaast moet het ook mogelijk zijn om lightroom en photoshop naast elkaar te kunnen draaien en tegelijkertijd een aantal RAW files samen te voegen tot een HDR.
Overclocken is voor mij niet nodig.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 1200€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model
Eigenlijk alleen muis, scherm en toetsenbord.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 3570 Boxed | € 183,95 | € 183,95 |
| 1 | Asus P8H77-V | € 82,- | € 82,- |
| 1 | Palit GeForce GTX 770 Jetstream 2GB | € 360,40 | € 360,40 |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 77,85 | € 77,85 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,40 | € 89,40 |
| 1 | Scythe Katana 4 | € 22,40 | € 22,40 |
| 1 | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 63,80 | € 63,80 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,60 | € 15,60 |
| 1 | Corsair CX600M | € 63,90 | € 63,90 |
| 1 | Plextor PX-256M5S 256GB | € 143,99 | € 143,99 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.103,29 | |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Geen specifieke merk-eisen. Liever een degelijk merk dat een paar euro's meer kost dan een goedkoper merk dat sneller stuk is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Mijn huidige PC klinkt bij momenten bijna als een straaljager, dus ik wil graag dat mijn volgende een beetje stiller is.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 22:16 . Reden: 8GB mem ]