Zeg het maar: is het Q3, UT, CS of toch wat anders. Persoonlijk ga ik voor Rune: HOV, meest originele actie/3d spel van dit moment.
rune heb ik nog nooit gespeeld, had de iso gedowned maar wilde niet installen 
dus ik ga voor UT, dat heb ik echt veel gespeeld over LAN en RA/RA2 tot vervelens toe
dus ik ga voor UT, dat heb ik echt veel gespeeld over LAN en RA/RA2 tot vervelens toe
'Beste' is subjectief maar voor mij is het CounterStrike
Verwijderd
Yep, als de lan uit 4 of meer comps bestaat is er geen betere game dan CSOp maandag 04 juni 2001 20:10 schreef IceStorm het volgende:
'Beste' is subjectief maar voor mij is het CounterStrike
CS absoluut
en nog steeds...
en nog steeds...
This message was sent on 100% recyclable electrons.
UT
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Zegge: wel gewoon kopen dat spel he? :-) Download anders de demo, absoluut de moeite waard dat spel.Op maandag 04 juni 2001 20:08 schreef vinkie het volgende:
rune heb ik nog nooit gespeeld, had de iso gedowned maar wilde niet installen
Verwijderd
Tribes 2 als je veel spelers hebt, of Blade als je wat wrede 1on1 actie wilt hebben (wel allebei een barbarian nemen!).
Nog steeds Starcraft
Verwijderd
Ik zelf vind CS nog steeds errug goed, eigenlijk beste LAN game die ik ooit gespeeld heb!
[Okay niet helemaal eerlijk, ik zit nooit op LAN's, bijna nooit dan!]
[Okay niet helemaal eerlijk, ik zit nooit op LAN's, bijna nooit dan!]
Tijdje terug op netgamez geweest en het meeste wat gespeeld werd waren nog steeds quake3, counterstrike en ook nog aardig wat UT.
Maar 'beste' zou ik zelf voor quake3 gaan maar smaken verschillen
Maar 'beste' zou ik zelf voor quake3 gaan maar smaken verschillen
Verwijderd
tja.... 't zijn maar twee letters 
Q3
Q3
offtopic:
de smiley roeleert nog steeds zwaar na 3 jaar 
sinds jaar en dag aoe (en ja M$ product) maar vind het toch heersen..
maakt niet of 1 of 2 is...
\
maakt niet of 1 of 2 is...
\
ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!
Counter-Strike.
Als je wat anders wilt: Codename Eagle.
[topic=138834]
Als je wat anders wilt: Codename Eagle.
[topic=138834]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Ik kan echt niet begrijpen waarom CS zo populair is. Ik vond er echt geen ene ruk aan
Het is zo sloom, missen jullie de echte actie niet eens?
Verwijderd
Q3 <-- Eén letter en één cijferOp dinsdag 05 juni 2001 00:49 schreef Aster-X het volgende:
tja.... 't zijn maar twee letters
Q3
offtopic:de smiley roeleert nog steeds zwaar na 3 jaar
Verwijderd
Ligt aan het aantal spelers.
Voor UT en CS heb je toch wel minstens 6/8 man nodig (voor CS wel meer vind ik).
Voor UT en CS heb je toch wel minstens 6/8 man nodig (voor CS wel meer vind ik).
Als je om mijn mening vraagt: Unreal Tournament
Als je voor de algemene regel gaat: Counter Stike, omdat het zo makkelijk speelt. Zelfs de grootste newbie kan goed meedoen. Het gaat niet te vlug zoals bij UT of Q3 voor de meesten dus das ook al een voordeel. Ik heb CS 1 week gespeelt en ben gelijk terug gegaan naar UT. CS was ff leuk maar begon snel te vervelen.
Als je voor de algemene regel gaat: Counter Stike, omdat het zo makkelijk speelt. Zelfs de grootste newbie kan goed meedoen. Het gaat niet te vlug zoals bij UT of Q3 voor de meesten dus das ook al een voordeel. Ik heb CS 1 week gespeelt en ben gelijk terug gegaan naar UT. CS was ff leuk maar begon snel te vervelen.
Verwijderd
BFP is wel strak ja maar niemand heeft het. Dus speel ik het maar via internet.
Voor de rest is 4 player Total Annihilation errug wreed vooral op Core Prime industrial area met TAUIP2.1 en add-ons.
DF:LW is ook strak op een LAN. en Bomberman is kickass met 8 man
voor de rest de bekende boel.
Voor de rest is 4 player Total Annihilation errug wreed vooral op Core Prime industrial area met TAUIP2.1 en add-ons.
DF:LW is ook strak op een LAN. en Bomberman is kickass met 8 man
voor de rest de bekende boel.
DF:LW!
Snipen zonder lag roelt!
Snipen zonder lag roelt!
had ik die topic niet al geplaatst?
Feyenoord!
Niet echt, jij had dit topic iets later geplaatst. Vandaar dat die van jou op slot staat en deze voor verdere conversatie open isOp dinsdag 05 juni 2001 12:36 schreef -Outlaw- het volgende:
had ik die topic niet al geplaatst?
Verwijderd
Jij bent vette addictOp dinsdag 05 juni 2001 12:37 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Niet echt, jij had dit topic iets later geplaatst. Vandaar dat die van jou op slot staat en deze voor verdere conversatie open is.
zelfs de grootste newbie kan snel q3 of ut spelen net zoals CS, maar vraag niet of hij het dan goed kan. dat newbies snel goed kunnen CSen is natuurlijk onzin.
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Verwijderd
Ben ik het mee eensOp dinsdag 05 juni 2001 13:15 schreef knightofn1 het volgende:
zelfs de grootste newbie kan snel q3 of ut spelen net zoals CS, maar vraag niet of hij het dan goed kan. dat newbies snel goed kunnen CSen is natuurlijk onzin.
1) Schoot dikwijls een teammate dood. Ik kan nog steeds niet op wat grotere afstand vijanden herkennen overigens. Van korte afstand komt de kleur (rood/blauw) bij de karakter te staan en dat weet je het, maar van grotere afstand gebeurt dat niet en heb ik geen flauw idee of het een vijand is. Ik schiet daarom meestal pas zodra hij het vuur opent.
Overigens vroeg ik het aan de medespelers hoe ik ze kon herkennen, en dan krijg je als respons "de skin" terug
2) Ik had dikwijls de m4a1 gekocht, flink kaliber denk je dan, dus ik telkens maar richten op het vitale hoofd van de vijand. Schoot er 60 rounds doorheen ofzo, maar dood? ho maar. Ik was meestal eerder dood dan de vijand, erg vreemd want zo scheel schoot ik ook niet. (had overigens wel kevalr helmet + vest gekocht).
Verwijderd
Tja het beste lan spel ? Quake2 lekker snelle ruige actie niet allemaal dat slome lopen sluipen en wachten maar gewoon FRAGGEN! 
Q3 blijkt ook wel ok te zijn, maar dit moet je leuk vinden.
UT is naar mijn mening dan beter beetje zelfde soort actie als q2.
En is Midtown Madness 2 ook wel kicke met cops & robbers.
Ik hoef niet zon spel als CS of Delta Force 3 (is wel kicke btw) om 3u snachts te spelen .. dan is het
8er de pc
Ik hoef niet zon spel als CS of Delta Force 3 (is wel kicke btw) om 3u snachts te spelen .. dan is het
InderdaadOp dinsdag 05 juni 2001 15:48 schreef M!nD het volgende:
Tja het beste lan spel ? Quake2 lekker snelle ruige actie niet allemaal dat slome lopen sluipen en wachten maar gewoon FRAGGEN!
Ik hoef niet zon spel als CS of Delta Force 3 (is wel kicke btw) om 3u snachts te spelen .. dan is het8er de pc
maar ik moet bekennen dat ik heel wat gezweet heb bij het spelen van DF over LAN. Maar als je eenmaal goed bent wordt het saai! Want goeie spelers zijn moeilijk te vinden.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Interessant... veel CS zo te horen maar betrekkelijk weinig Q3 en UT. Maar geen Rune?? Dat moeten jullie toch eens proberen
Grappig dat een paar Bomberman noemen, dat blijft inderdaad een fantastisch lan spel.
Voor geintresseerden, je kunt het straks allemaal spelen op fragsquad ( www.fragsquad.com )
Grappig dat een paar Bomberman noemen, dat blijft inderdaad een fantastisch lan spel.
Voor geintresseerden, je kunt het straks allemaal spelen op fragsquad ( www.fragsquad.com )
Nee hoor, join onze squadOp dinsdag 05 juni 2001 16:11 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
Inderdaad
maar ik moet bekennen dat ik heel wat gezweet heb bij het spelen van DF over LAN. Maar als je eenmaal goed bent wordt het saai! Want goeie spelers zijn moeilijk te vinden.
Ik mag niet spammen dus geen link, wel 2 namen van leuke en goede squads
@NL en TLC
Verwijderd
CS blijft gewoon heer en meester 
Tribes 2 is wel grappig, alleen daar heb je wel een leuke bak voor nodig..+ een HELE boel spelers, 32 VS 32 owns
Mijn celeron 333@416 256Mb , TNT 16MB (soon Geforce 2 64MB
) trekt het NET
Tribes 2 is wel grappig, alleen daar heb je wel een leuke bak voor nodig..+ een HELE boel spelers, 32 VS 32 owns
Mijn celeron 333@416 256Mb , TNT 16MB (soon Geforce 2 64MB
Unreal Tournament
Duke Nukem 3D
en
Serious Sam !! (coop is dat echt bruut)
Duke Nukem 3D
en
Serious Sam !! (coop is dat echt bruut)
"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."
Jooo.. duke3d
Das pas een klassieker.
Dat serious sam is dat ook in deathmatch te genieten? Lijkt me wel grappig, ik heb alleen tijden geleden de demo gespeeld, was niet zoveel aan.
Dat serious sam is dat ook in deathmatch te genieten? Lijkt me wel grappig, ik heb alleen tijden geleden de demo gespeeld, was niet zoveel aan.
Verwijderd
Ik vind Sin nog steeds vet stoer, en als het op gameplay aankomt blijft ROTT(Rise Of The Triad) m'n favoriet
Volgens mij is het beste teamplay spel op het moment misschien idd wel CS. 
Maar het enige spel dat geschikt is voor duel is naar mijn mening toch echt Q3.
Maar het enige spel dat geschikt is voor duel is naar mijn mening toch echt Q3.
Zijn er ook nog vette race games die goed gespeeld kunnen worden over een LAN??
Heeft iemand bijv wel es Collin MC Rea 2 gedaan over een LAN??
Voor de rest is UT nog steeds het best.
Heeft iemand bijv wel es Collin MC Rea 2 gedaan over een LAN??
Voor de rest is UT nog steeds het best.
Feyenoord!
Verwijderd
Dat is nou net het domme van Cs waardoor ik het dus niet leuk vind, je wapen schiet harstikke onprcies (zo hebben de newbies ook nog een kans en daarom beginnen zoveel mensen eraan en vinden zoveel mensen het leuk)Op dinsdag 05 juni 2001 13:22 schreef Gordijnstok het volgende:
2) Ik had dikwijls de m4a1 gekocht, flink kaliber denk je dan, dus ik telkens maar richten op het vitale hoofd van de vijand. Schoot er 60 rounds doorheen ofzo, maar dood? ho maar. Ik was meestal eerder dood dan de vijand, erg vreemd want zo scheel schoot ik ook niet. (had overigens wel kevalr helmet + vest gekocht).
Verwijderd
Rocket Arena 3 en dan in teams van 2 of 3 vechten of gewoon in de clan arena en een beetje gelijk verdelen.
Geef me dat kastelen level maar met een man of 16 en dan 8 vs 8, ik vermaak me wel
Geef me dat kastelen level maar met een man of 16 en dan 8 vs 8, ik vermaak me wel
1. Als je genoeg spelers hebt: TRIBES2!!!!
2. Atomic BOMBERMAAAAN!!!!
3. Q3 (rocket Arena lijkt me idd ook wel koel)
4. UT
2. Atomic BOMBERMAAAAN!!!!
3. Q3 (rocket Arena lijkt me idd ook wel koel)
4. UT
1. Starcraft
2. Counter-Strike
3. UT
4. Quake II
5. Warcraft II
6. Warcraft I
2. Counter-Strike
3. UT
4. Quake II
5. Warcraft II
6. Warcraft I