Ik ben zelf opzoek naar een toetsenboard dat aanvoelt als een notebook maar uiteraard los te gebruiken is bij een desktop systeem of natuurlijk aan te sluiten is via usb of bluetooth aan een laptop (tablet/smartphone = geen must, wel meegenomen)
Ik typ graag op mijn HP 2530 P notebook maar soms moet ik gewoon werk kunnen verrichten achter mijn desktop. De werkbelasting is zo 70/30 (desktop gebruik versus laptop).
Een van de andere criteria die ik stel is dat een dergelijk toetsenbord
a) niet deel uit maakt van een combinatie met een muis
b) goed te reinigen is met een duster of vloeistof (water)
c) belettering enigzins slijtvaster is dan de meeste Logitech / Microsoft toetsenborden.
d) voorkeur voor draadverbinding PS2 of USB
e) budget tussen de 30€ en 60€
Wie kan me wat aanbevelen wat ik nog over het hoofd heb gezien. Neen slopen van mijn notebook is nou niet waar ik zelf aan zit te denken. Daarintegen vraag ik me stiekum af of iemand ooit gepoogd heeft een dergelijk toetsenbord zelf te maken mbv een donor laptop en een zelfgemaakte behuizing.
Dus who knows.
Ik typ graag op mijn HP 2530 P notebook maar soms moet ik gewoon werk kunnen verrichten achter mijn desktop. De werkbelasting is zo 70/30 (desktop gebruik versus laptop).
Een van de andere criteria die ik stel is dat een dergelijk toetsenbord
a) niet deel uit maakt van een combinatie met een muis
b) goed te reinigen is met een duster of vloeistof (water)
c) belettering enigzins slijtvaster is dan de meeste Logitech / Microsoft toetsenborden.
d) voorkeur voor draadverbinding PS2 of USB
e) budget tussen de 30€ en 60€
Wie kan me wat aanbevelen wat ik nog over het hoofd heb gezien. Neen slopen van mijn notebook is nou niet waar ik zelf aan zit te denken. Daarintegen vraag ik me stiekum af of iemand ooit gepoogd heeft een dergelijk toetsenbord zelf te maken mbv een donor laptop en een zelfgemaakte behuizing.
Dus who knows.