Travian of iets anders....?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-06 09:45
Beste tweakers,

Heel lang geleden Travian gespeeld en dat was toen erg leuk. Alleen door omstandigheden weer gestopt/interesse kwijt geraakt.

Nu op het werk weer geïnspireerd geraakt door een collega die "Kingdoms of Camelot: Battle for the north" speelt. Dus ook begonnen en gaat allemaal wel aardig, alleen kom ik er achter dat het spel eigenlijk geen einde heeft. Iedereen kan gewoon bouwen en de enige "schade" die men kan aanrichten is de legers vermoorden (en zelfs dat hoeft niet persé). Alles en iedereen wordt dus groter, maar doordat je steden niet kapot kunt maken mis/zie ik het einddoel niet.

Naar mijn idee was dit wel zo bij Travian, dit had gewoon een einde (toch?).

Nu mijn vraag, was is tegenwoordig een grote online game welke net als Travian een einde heeft? Reden om geen Travian te spelen is dat ze volgens mij geen dedicated app hebben en dat werkt toch lekkerder om telefoon/tablet.

Hoop dat mijn vraag een beetje duidelijk is, anders gewoon om verduidelijking vragen! :)

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Keys
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-07 12:12
Je kan Anno online proberen. Het is een op economie gerichte browser RTS en heeft geen troepen. Ook zzit er niet echt een einde aan maar na een tijdje is het gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06 22:23

BLACKfm

o_O

C&C Tiberian Alliances?

Naar mijn idee een 13 in een dozijn webbased game die ik zelf ook speel. Heb travian gespeeld en een variant daar op in de ruimte, maar zolang je er niet vanaf het begin bij bent en een goede alliantie hebt is het niet meer boeiend.

C&C begint na een anderhalve maand spelen wel een beetje een grind game te worden (het punt waarom je te sterk bent voor zwakkere tegenstanders, iedereen in je alliantie of NAP zit) maar nog te zwak om verder in het spel te komen door een redelijke stap vooruit in moeilijkheidsgraad.
Maar dit kan ook aan mijn tactiek liggen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaph
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 02-09-2022

Xaph

Professioneel Dyslecticus

Tribalwars? Wereld 33 is net open hoorde ik.

[Desktop] CM Storm Stryker | Gigabyte GA-Z77X-D3H | i5 3570k | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | Corsair Vengeance 16GB Dual-Channel | Asus HD7950 DirectCU II Top V2 CrossFireX | Samsung 830 128GB | TL-WDN4800 | Corsair TX750M [/Desktop]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
Kijk, zal ze eens bekijken, even een vraag op voorhand (Had ik wellicht in het begin moet melden).

Ik zoek wel een "langzaam" spel. Voordeel bij Travian en Camelot is dat het lang duurt voor iets af is. Zo is het goed te combineren met mijn werk..... :)

Zijn er met deze criteria spellen die daar aan voldoen?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:15

TheNephilim

Wtfuzzle

Misschien iets in de richting van Civilization?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migchiell
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:36
Ik dacht ook aan Civilization, lekker langzaam bouwen en (ik speel het niet online oid, dus hoe dat werkt weet ik niet, maar tegen de AI) er zit een duidelijk eind aan: of je hebt al je tegenstanders verslagen, of je hebt een bepaalde prestatie geleverd (als eerste twee volledige ideology-trees geresearched bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
Ben inmiddels begonnen met Tribal Wars, de nieuwe wereld is inderdaad net geopend, dus dat is wel leuk.

Bedankt voor het meedenken. Mocht dit uiteindelijk toch tegenvallen zal ik Civilization zeker even bekijken!

Pagina: 1