Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Computer valt telkens uit.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag, ik heb nu al een tijdje een probleem met mijn computer. Het is een best wel oude computer maar ik zit er nog wel een paar maanden aan vast. Hij heeft het altijd goed gedaan en heb er nooit problemen mee gehad

De laatste tijd valt hij telkens uit als ik aan het gamen ben of simpelweg gewoon op internet zit (firefox). Ik weet niet of het aan de temperatuur ligt, die zit meestal rond de 40 graden en als ik een filmpje kijk word hij soms 50 graden. Bij het game kan ik het niet zien omdat ik dan natuurlijk fullscreen speel. Als mijn computer uitvalt kan ik hem niet meteen weer aanzetten, ik moet dan de stroomkabel eruit halen ( soms is 1 seconde genoeg maar nooit meer dan 15-20) en hij voelt niet echt "oververhit" aan. Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar soms valt mijn geluid ook tijden het gamen, meestal gevolgd door een mooi zwart scherm en een computer die uit staat.
Dit zit er in mijn computer ( niet lachen)

Type : Packard bell F9130 ( zelf windows 7 opgezet en een nvidia geforce 9500 gt ingedaan)
Windows 7 Home premium
CPU Type DualCore Intel Pentium D 915, 2800 MHz (12 x 233)
Video kaart NVIDIA GeForce 9500 GT (512 MB)
Geluidskaart Realtek ALC888 @ ATI SB600 - High Definition Audio Controller
Systeemgeheugen 2048 MB (DDR2-800 DDR2 SDRAM)

Het liefst geef ik geen geld uit aan dit *** systeem maar als het iets goedkoops is waardoor ik wel nog een aantal maanden door kan gaan wil ik het best doen. Ik heb zelf ook even op internet gekeken en iemand had het over kortsluiting door de losse molex stekkertjes, daar heb ik er ook een aantal los van in mn kast.
Ik kan alleen niet vinden wat voor voeding ik in mijn pc heb, waarschijnlijk zon standaard packard bell rotding. Klinkt dit probleem iemand bekend in de oren?