Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop advies.

Pagina: 1
Acties:

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 18:57
Beste tweakers,

Al lange tijd ben ik opzoek naar een nieuw speeltje waarmee ik alles kan voor een leuk prijsje.

-niet te groot/zwaar
-grafisch sterk
-snel in het algemeen
-liefst dus ssd
-full hd scherm.

logische keuze zou de Y500 zijn maar ik vind deze er erg lelijk uitzien en daarbij behoorlijk lomp.

Heb momenteel dit in mijn hoofd: http://www.overclockers.c...MS&groupid=959&catid=1828

Wat zijn jullie opinies?

Als tweede optie zien deze er ook erg aantrekkelijk uit:

- http://www.maingear.com/custom/desktops/vybe/index.php
- http://www.amazon.com/gp/...5&creativeASIN=B00AK5UMN0

MvG,

Tim

Verwijderd

Gamelaptops zoals die van G-reeksen van MSI en ASUS zijn vaak ook heel bulkig. Y500 en N56 meen ik net iets minder. Ik zit met een zelfde vraag als de jouwe en ik ben heel nieuwsgierig of iemand meer weet over wanneer de GT7xx-reeksen van grafische kaarten naar Y500s/N56s komen..? Trouwens pakken ze je bij gaminglaptops ook vaak met non-full-HD schermen..

Tim2

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
een lijstje:
-razer blade (14')
-razer blade pro (17')
-gigabyte P35K (15')
-gigabyte P34G (14')
-maingair pulse

krachtige multimedia laptops
-samsung ativ book 8
-asus N56VB
-dell XPS15

er zijn best wel wat optie's? :9

allemaal Full-HD op de Razer 14' na en de gigabyte 14', de rest allemaal Full-HD waar de samsung zelfs een IPS-touchscreen heeft

[ Voor 86% gewijzigd door EXpaND op 10-06-2013 21:20 ]

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
Let op:
- De XPS15 is af te raden vanwege de koelings issues (en de onverklaarbare hoge prijs)
- Samsung gebruikt geen IPS maar ze gebruiken PLS. Een mindere variant van IPS.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10

• EXpaND
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-08 13:20
Vinand schreef op maandag 10 juni 2013 @ 22:30:
Let op:
- De XPS15 is af te raden vanwege de koelings issues (en de onverklaarbare hoge prijs)
- Samsung gebruikt geen IPS maar ze gebruiken PLS. Een mindere variant van IPS.
toch presteerd ook PLS erg goed op gebied van kijkhoeken en kleurweergave

when an engineer thinks, it's not a brilliant mind that works, it's imagination that brings us revolutions

• Refution
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-11 18:57
Geen van deze opties hebben tot noch toe een grote oplsagcapaciteit, wat denken jullie van mijn voorstellen hierboven?

Verwijderd

De eerste is een GE40. Daar zij nog geen reviews van, maar het is wel bekend dat de GE60 en GE70 enorm slecht gebouwd zijn. Verdict; niet doen.

De 2e is een desktop. Mis ik iets? In elk geval is maingear geen aanrader, de laptops zijn clevo rebrands.

De 3e is een gigabyte, daar komen nooit reviews van. De laatste review die ik hb gezien van een website met een klein beetje verstand (een jaar of 2 terug) van zaken had behoorlijk wat kritiek op de kwaliteit daarvan. Daarnaast is de prijs veel te hoog. Leg €100 bij en je hebt de nieuwe M14x.

Ja kan beter kijken naar de N56 of Y500, dan bespaar je €100 a 400 met de door jouw genoemde opties, maar ben je er wel zeker van dat je kwaliteit krijgt. (gaaf he. Minder uitgeven, meer kwaliteit krijgen :Y) ) Als je een weekje wacht zal je die ook wel kunnen krijgen met een GT 700 serie grafische kaart.
Pagina: 1