Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 521857

Topicstarter
Vorige week heeft Samsung de nieuwe Galaxy Tab 3 10.1 onthuld. In dit persbericht lees je meer over de derde generatie 10.1 inch Samsung Galaxy Tab 3. In Nederland zullen twee modellen leverbaar zijn, namelijk de GT-P5200 (3G + wifi) en de GT-P5210 (alleen wifi). Tot nu toe heeft Samsung alleen foto's van de witte uitvoering getoond, maar via onbevestigde berichten komt er ook een bruine (Gold Brown) uitvoering. De Samsung Galaxy Tab 3 10.1 zal in ons land naar verwachting vanaf juli 2013 leverbaar zijn.

Afbeeldingslocatie: http://tablet-accessoires.nl/wp-content/uploads/2013/06/samsung-galaxy-tab3-10.1-760x300.jpg

Technische Specificaties van de Galaxy Tab 3 10.1:
NetworkWiFi
4G: (100/50, HSPA+ 42/5.76)
800/850/900/1800/2100/2600
Processor1.6 GHz Dual Core processor
Display10.1-inch WXGA TFT (1280 x 800,
149PPI)
OSAndroid 4.2 (Jelly Bean)
CameraMain(Rear): 3-megapixel camera
Sub (Front): 1.3-megapixel camera
VideoCodec: MPEG4, H.264, H.263, WMV,
DivX(1080p Full HD @30fps)
Playback: 1080p@30fps
Recording: 720p@30fps
AudioCodec: MP3, AAC/AAC+/eAAC+,
WMA, E-AC-3, FLAC, Vorbis, AMRNB/
WB
Sound Alive and Dolby Surround
Services & Additional
Features
Samsung Apps
Samsung Hub*
- Readers Hub/ Music Hub/ Game
Hub/ Video Hub/Learning Hub
Samsung Kies,
Samsung Kies Air (Downloadable via
Samsung Apps)
Samsung ChatON mobile
communication service
Google Mobile Services: Google
Search, Gmail, Google Play Store,
Google Plus, YouTube,
Google Talk, Google Maps (Turn-byturn
Navigation), Google Now
ConnectivityWiFi a/b/g/n (2.4 & 5GHz), WiFi
Channel Bonding, WiFi Direct
Bluetooth® 4.0
USB 2.0
GPSA-GPS + GLONASS
SensorAccelerometer, Magnetic, Light
Memory16 GB (User Memory 11.0 GB) +
microSD (up to 64GB), 1GB (RAM)
2 jaar gratis 50 GB Dropbox
Dimension243.1 x 176.1 x 7.95mm

Dit topic is bedoeld voor discussie over alles wat met de Samsung Galaxy Tab 3 10.1 GT-P5200 en de GT-P5210 te maken heeft. :)

Wat vind jij van het nieuwe design? En vallen de specs van deze tablet mee of juist tegen?

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 521857 op 10-06-2013 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-06 17:16
Ik ben een tevreden bezitter van de eerste generatie 10.1 en ik kijk met belangstelling uit naar de 3. Het ontwerp vind ik mooi, maar ik vraag me wel af of die knoppen aan de voorkant een goede keuze is. Ik mis de knop niet: ik had een knop op mijn HTC Desire, maar mis hem niet op de Galaxy Tab of de Galaxy Nexus.

Weet iemand al of er een micro USB aansluiting op komt? En als ze blijven bij dezelfde aansluiting, is de multimedia- of keyboarddock nog te gebruiken?

Wel fijn dat je het geheugen kunt uitbreiden. In verschillende reviews van tablets kwam ik dit al tegen: de prijs van een geheugenkaartjes staat in geen verhouding tot de meerprijs bij aanschaf van een tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Wederom een erg lage resolutie voor het scherm. Dat vind ik persoonlijk erg zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Laatst online: 29-06 17:16
Heeft iemand enig idee wat de prijs wordt? Zoals XeNeRgY terecht opmerkt is de resolutie niet beter dan de vorige versie. Voor de rest zijn de verbeteringen t.o.v. de Tab 2 marginaal. De Tab 2 was op zijn beurt niet erg veel beter dan de Tab 1.

M'n ouders zoeken nog een betaalbare tablet, dus het is even de vraag of ze moeten wachten op de Tab 3.

Edit: nieuws: Prijzen van Galaxy Tab 3-tablets duiken op

[ Voor 17% gewijzigd door StephanVierkant op 18-06-2013 19:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-05 12:35
Ik heb gisteravond de Tab3 10.1 inch aangeschaft. Ben er tot nu toe erg blij mee! Ik zal binnenkort eens kijken hoe het is om fullhd films af te spelen. Heb deze voornamelijk gekocht om films en boeken te lezen op vakantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Voor degene die 'm willen aanschaffen. Tot 30 september krijg je op deze ook 50euro retour.
http://www.samsung.com/nl...axy-tab-3-10-1/index.html

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 413012

Wat een ramp beetje een luxe probleem maarja... ik zit te twijfelen wat te kopen ofwel de Tab3 10.1 of de note 10.1
Heeft iemand ervaring met beide of is er bij voorbaat al meer reden om voor een Tab3 10.1 te gaan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169769

Ik heb de Tab 3 enkele dagen in gebruik gehad en inmiddels terug gestuurd. Android is teveel beperkt door Samsung. Het ziet er allemaal wel gelikt uit, maar ik ben teleurgesteld in het apparaat. Met name het ontbreken van multi-user, was mij een doorn in het oog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj.verhulst
  • Laatst online: 10-03 22:52
ik wil hem ook bestellen bij http://www.bol.com/nl/p/s...-1-wifi/9200000015231568/
wil niet bij een vage toko die van uit een garagebox werkt en met bol heb ik redelijk goede ervaringen.
of heeft iemand anders een betere aanbieding gezien ?

wat ik me afvroeg kan ik een kabel naar hdmi aansluiten om hem als een soort multimedia player te kunenn gebruiken, en kan je er ook een usb hdd aan knopen om dingen heen en weer te pompen ?

er zit wel een usb aan waar ie in kan maar dan kan je volgens mij geen lader er aan doen.

het zou om deze kabel gaan http://www.conrad.nl/ce/nl/product/989069?WT.mc_id=gshop

heeft ie MHL ? kan dat bij samsung niet terug vinden.

[ Voor 26% gewijzigd door dj.verhulst op 28-07-2013 16:33 ]

niet gehindert door enige vorm van inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigilens
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-05 21:30
Ik probeerde gisteren mijn tab op mijn pc aan te sluiten maar hij herkent hem niet.
Ik heb ook Kies gedownload en de drivers maar nog steeds wordt hij niet herkend.
Iemand nog een idee?
Edit 1 : inmiddels opgelost dmv de originele kabel te gebruiken :X

Zojuist na installatie van een voetbalspelletje het apparaat met de powerbutton uitgezet.
Nu wil die met geen mogelijk meer aan. :(
Zal je net zien op een zaterdag avond |:(
morgen maar terug naar de BCC.
Edit 2 :vanmorgen ging die gelukkig weer aan.Als dit de aankomende week weer gebeurdt ga ik denk ik wel terug ermee.

[ Voor 55% gewijzigd door sigilens op 04-08-2013 14:40 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nozem
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12-02 12:02
Ik stond op het punt om de 10.1 uit Amerika te laten overkomen voor 300euro netto. Die 50euro-terugactie maakt het echternet zo goedkoop om hem in NL te bestellen. Als ik de voorwaarden op de Samsungwebsite lees, begin ik echter wel te twijfelen of de actie ook geldt als ik het tablet online koop (bij Pixmania bijvoorbeeld):
Stuur (...) een kopie van de aankoopbon voor 14 oktober 2013 (poststempel) naar: (...)
Bewijs van verzending, bestelbonnen of bankafschriften worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of het kassaticket is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.
Heeft iemand al ervaring met deze actie i.c.m. online bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 423119

Hoi ik ben een trotse bezitter van een thosiba folio 100.
Maar ik ben aan het kijken naar een samsung galaxy tab3 10.1.
Daar heb ik een vraag over. Op mijn tablet kan ik een hardeschijf er op aansluiten.
Kan dat ook op de tab 3? En ook films er mee kijken? Dat kan ik nu wel met mijn folio. Bij een test in de winkel via een verloopstekker lukte het niet bij de tab3.
Als iemand dat weet en hoe dan hoor ik dat graag.
Mvg Robert Bruls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evil kim
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-06 15:43
Hebben hem thuis ook, vooral speelgoed voor mijn vrouwtje (dan is de laptop niet steeds bezet :) )
Al hoop 'k toch dat er snel werkgemaakt wordt van meerder gebruikers zoals in android, dan zou ik er af en toe ook mee werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 554289

Ongeveer een week geleden kwam mijn 10.1 binnen.
Ik ben tot nu toe best tevreden maar ik blijf tegen een ding aanlopen: wanneer de tablet in een case zit, kan ik met de knop aan de bovenkant het volume niet aanpassen. Wanneer ik de tablet uit de case haal, doet de knop het wel gewoon dus hij is niet stuk. Het is misschien niet onoverkomelijk maar ik vind het erg vervelend.
Ik wil niet steeds de tablet uit de case halen wanneer ik hem gebruik en als de tablet in de case zit kan ik alleen in het instelling-menu het volume aanpassen. Als ik dus een app gebruik kan dat niet. |:(

Weet iemand hoe dat komt en/of hoe ik het op kan lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin.heukels
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-12-2020
Na de cashback van 50,- een mooi aanbod bij MediaMarkt waardoor ik er nu 2 gekocht heb voor 150,- per stuk. Mijn dochters zijn helemaal blij! Mooie case erbij voor nog geen 15,- en ze hebben direct hun DS-en verkocht ;-)

one life, live it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerly
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-12-2024
Zijn er al die 4.4 kitkat binnen gekregen hebben?
Pagina: 1