Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Beiden een leuk idee maar geen van beiden werkt helaas.
@Tsurany
Geprobeerd met Gmail maar deze weigerd zonder opgaaf van reden de verbinding
(imap toegang staat ingeschakeld en die "applicatie toelaat" pagina heb ik ook al gevonden)
@Eswip
Ik kan doen wat ik wil maar nadat ik op "opslaan als" geklikt heb doet hij niets meer. Hij slaat het niet op als individueel bericht en ook niet als mbox.
[ Voor 11% gewijzigd door Shamalamadindon op 11-06-2013 17:17 ]
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Daarna in Thunderbird exporteren naar Outlook.
Ik zal morgen Eudora eens installeren om die als tussenstapje te gebruiken naar Thunderbird.
Apple Mail maakt gebruik van mbox. Die staat er wel tussen.Leo1010 schreef op dinsdag 11 juni 2013 @ 17:49:
Thunderbird geeft daar dus niet de optie toe. Er staat gewoon geen Apple mail tussen.
Ik zal morgen Eudora eens installeren om die als tussenstapje te gebruiken naar Thunderbird.
while (! ( succeed = try ()));
~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~