TP-Link TL-WDR4300 aansluiten op LAN

Pagina: 1
Acties:

• aladdon
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-12-2023
Nu heb ik thuis ziggo met hun router en een extender van sitecom, maar dat is niet om naar huis over te schrijven. Ik heb in mijn hele huis op elke kamer minimaal 2x lan rj45 aansluitingen en wilde nu dus voor boven en achterin in het huis zo een router plaatsen en aansluiten via Lan naar een 24 poorts switch die weer aangesloten is op het ziggo modem.

Heb specifiek voor access points gekeken maar geen geschikte gevonden, echter deze lijkt ook de functie te bieden dat ik een goed signaal boven en achterin het huis heb door hier deze router te plaatsen en aan te sluiten via het lan. Dus het ziggo modem internet uitgang gaat naar de switch, en daar heb ik nu al 8 apparaten vast op aangesloten, alle hebben internet. Nu nog de 2 Tp-links erop en dan heb ik zowel boven als beneden een goed 5 en 2,4 GHz Wifi netwerk die via de lan aansluiting van de TP-link naar mijn switch naar het ziggo modenm gaat.

Is het zo simpel als ik dat denk of vergis ik mij, feit dat ik 3 verschillende wifi signalen heb vindt ik niet erg?