Ik zat dus net te denken, het gebeurd redelijk vaak dat er discussies zijn rond wettelijke topics hier en dat de nieuwsartikelen onvolledig zijn of zelfs incorrect (neem bijvoorbeeld het maximum straffen verhaal voor hacken laatst). Nu overwoog ik serieus Recht & ICT te gaan studeren (niet gedaan) in Groningen en zou het niet een geweldig idee zijn om mogelijk een laatste jaars student daar part time aan te nemen of zelfs een afgestudeerde full time indien er genoeg werk zou zijn? Een check of een artikel klopt kost natuurlijk wat tijd, maar op die manier zou tweakers.net op dat vlak een autoriteit kunnen worden voor andere sites wat natuurlijk weer meer lezers en meer inkomsten betekend voor jullie
+ natuurlijk meer respect van lezers. Daarnaast zou het mogelijk zijn om met zo'n persoon veel diepgaandere artikelen te schrijven over veel hot topics (een echt goed artikel over de thuiskopieheffing, verschillende wetgevingen op europees niveau waar momenteel aan word gewerkt en zo is d'r nog wel meer).
Maja, puur een ideetje, mogelijk hebben jullie dit al lang overwogen en besloten dat het financieel het het niet waard is, maar leek me geen slecht idee niettemin om eens te delen want op dat vlak heb ik toch wel serieus het gevoel dat er ruimte is voor jullie om je te verbeteren.
Maja, puur een ideetje, mogelijk hebben jullie dit al lang overwogen en besloten dat het financieel het het niet waard is, maar leek me geen slecht idee niettemin om eens te delen want op dat vlak heb ik toch wel serieus het gevoel dat er ruimte is voor jullie om je te verbeteren.