Toon posts:

Produkt verkocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nav een advertentie wier ik plaatste in de v&a index kreeg ik een reactie. Zo gezegt zo gedaan. Helemaal rond met de koper, ik de advertentie verwijderd, kreeg ik van de koper de melding dat de persoon toch maar van de koop afzag.

Mijn vraag nu, mag ik weer een nieuwe advertentie aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
als je bij inactieve advertenties kijkt kun je hem reactiveren.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mistervis007
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:31
Ik zou wel even met een modje overleggen, daar het normaliter niet is toegestaan om binnen 7 dagen een advertentie te herplaatsen of te heractiveren.
Maar dit is natuurlijk wel een uitzonderlijk geval :)

Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Zohan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 08-10 06:49
ik heb eerlijk een soortgelijke ervaring gehad. Toen ik het binnen 7 dagen om die reden herplaatste, kreeg ik er een waarschuwing voor. De begeleidende tekst daarbij was 'je moet een advertentie pas op verkocht zetten op het moment dat alles afgehandeld hebt, tot die tijd gewoon op gereserveerd'. Het mag dus blijkbaar niet, ook niet met deze reden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:14

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Om welke advertentie gaat het? Ik zie wel een hoop "vervallen" advertenties en maar 1 "verkocht" en die is aangemaakt nadat je dit topic gestart hebt.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!