haswell ITX moederbordje waar te koop?

Pagina: 1
Acties:

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09-2025
Het lijkt erop dat de ITX haswell moederbordjes langer op zich laten wachten dan de (u)ATX bordjes.
Weet iemand welke bordjes al te koop zijn? en eventueel waar/wanneer?
Na een zoekactie kan ik nog geen (web)winkel vinden die er in voorraad heeft

ASRock sla ik persoonlijk over, MSI heeft een beetje lage plaatsing van de CPU socket (maar wel hoogwaardige onderdelen)

Ik ben heel geintereseerd in de pricewatch: Asus H87I-PLUS en de pricewatch: Asus Republic Of Gamers Maximus VI Impact

Eventuele andere fabrikanten/types sta ik natuurlijk altijd open voor.

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Van gigabyte staan ook borden in de pricewatch? Kijk daar eens naar, anders moet je maar ff geduld hebben lijkt me... Niet alles is direct verkrijgbaar meestal...

[ Voor 41% gewijzigd door Swordlord op 10-06-2013 10:12 ]

• Artimunor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-09-2025
ik heb die van gigabyte even opgezocht pricewatch: Gigabyte H87N-WIFI
het lijkt erop of de plaatsing van de cpu socket ook dicht op het pci-e slot zit.

is dit trouwens een groot probleem? ik lees her en der dat het onwenselijk is, maar kan niet zelf inschatten hoe groot het probleem is.. uitgaande van een haswell i5 of i7 cpu en een 2 slots video kaart (in een ITX behuizing met speciaal plaats daarvoor)

over geduld: tja ze zeggen dat het een schone zaak is maar ik merk er niks van :D

[ Voor 10% gewijzigd door Artimunor op 10-06-2013 11:31 ]

• Swordlord
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07-02 10:22

Swordlord

Act first, think never

Je wordt gelimiteerd in de keuze van CPU koelers, als de CPU socket dicht op de PCI-E slot zit en je wilt een losse videokaart toepassen. Omdat gewoon een stuk minder ruimte beschikbaar is.

Als je geen losse videokaart toepast, dan heb je alle ruimte om een CPU koeler te kiezen die jij wilt.