Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik heb een vreselijk probleem met mijn galaxy note, elke keer als ik hem van de lader afhaal geeft hij na een minuut steeds aan dat hij op de lader is aangesloten. Dat is natuurlijk niet zo mijn scherm gaat steeds aan. Hierdoor bereikt mijn batterij een percentage van 50% na een uur. Wie weet waar het aan ligt? Aan de batterij of toch de software. Hij is al 1 keer echt helemaal gecleaned en geflasht.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:48
Ik verwacht eerder een hardwareprobleem, als het opnieuw flashen van de software niet helpt.

De Note I is nog geen 2 jaar op de markt dus er zou nog garantie op moeten zitten. Tijd om die te gebruiken lijkt me...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
T-mobile doet moeilijk, geen garantie op de batterij zeggen ze. En op het toestel alleen qua software. Verder willen ze mij ook niet helpen in de winkel.

• Xander
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:56:
T-mobile doet moeilijk, geen garantie op de batterij zeggen ze.
Dat kan kloppen, maar naar mijn idee ligt dit probleem niet aan de batterij. De enige manier om dat zeker te weten is om een nieuwe accu te proberen...
En op het toestel alleen qua software.
Dat is gewoon onzin. Natuurlijk heb je garantie op hardwareproblemen. 8)7 Daarvoor zou je ook in ieder willekeurig Samsung Service Center terecht moeten kunnen.

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Ligt waarschijnlijk aan de USB poort. Zelfde probleem komt ook voor bij des3

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-10 17:25
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 18:56:
T-mobile doet moeilijk, geen garantie op de batterij zeggen ze. En op het toestel alleen qua software. Verder willen ze mij ook niet helpen in de winkel.
Waarom klaag je bij T-mobile?
Je moet het oplossen bij Samsung. En je hebt 2 jaar garantie op je telefoon dus ze moeten je telefoon repareren, of dat gaat gebeuren door naar jouw een nieuwe accu te sturen of dat het gaat gebeuren door je telefoon op te sturen hangt wel van samsung af. Waar je geen 2 jaar garantie op hebt is de accessoires die je mee krijgt met de telefoon dat is maar 1 jaar geldig (bijv. oordoppen).

Maar weet je wel zeker dat het door de accu komt? Je moet eerst de andere mogelijke oorzaken 1 voor 1 wegstrepen.

Ik had ook accu problemen (opladen duurde 5 à 6 uurtjes). Heb het gemeld bij HTC (anderhalf jaar oude HTC Sensation) na 2 dagen was mijn accu in mijn brievenbus.

Verwijderd

Topicstarter
ah bedankt voor deze reacties, Ja ik vond het persoonlijk ook allemaal vrij vaag. Ik zal Samsung morgen even bellen. Avast bedankt voor nu! :)

• Xander
yeth3119 schreef op zondag 09 juni 2013 @ 19:27:
[...]

Waarom klaag je bij T-mobile?
Je moet het oplossen bij Samsung.
Nou, nee. In principe hoor je in Nederland voor dit soort geschillen aan te kloppen bij de leverancier. Als het toestel bij een abonnement verkregen is dan is de provider dus ook de leverancier. Deze zou voor een oplossing moeten zorgen. Helemaal niet gek van de TS om daar achter aan te gaan...

In praktijk verwacht ik echter dat Samsung sneller met een oplossing komt. En uiteindelijk komt het toestel toch wel bij hetzelfde reparatiecentrum uit.

Pagina: 1