Mijn vriendin heeft afgelopen week een Samsung ultrabook gekocht (zonder DVD speler), maar zit nu met Windows 8 opgescheept. We wilden proberen om Windows 7 erop te zetten, want dat vind je prettiger werken. Voordat we dat gaan doen leek het mij een goed idee om 100% zeker te weten dat het mogelijk is om Windows 8 opnieuw te installeren (je weet maar nooit).
Er zit geen recovery disk bij de laptop (en ook geen optische drive ...) maar wel een recovery partitie op de SSD. Ik heb nu een aantal vragen waar jullie wellicht antwoord op hebben, ik heb zelf geen noemenswaardige ervaring met windows:
Er zit geen recovery disk bij de laptop (en ook geen optische drive ...) maar wel een recovery partitie op de SSD. Ik heb nu een aantal vragen waar jullie wellicht antwoord op hebben, ik heb zelf geen noemenswaardige ervaring met windows:
- Kun je Windows 7 installeren en die recovery partitie in takt laten voor later gebruik?
- Hoe recovery je windows 8 als je die partitie niet meer hebt (stel je zet er een andere SSD in)?
- En in het algemeen, hoe gaan wij dit doen?