Toon posts:

Gamma isolatie in mijn Antec SC830.

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag maar eens die geluidsisolatie van de Gamma in mijn Antec SC830 gedaan en ik moet zeggen dat het geluid toch wel iets minder is geworden maar integenstelling van wat ik verwacht had is de temperatuur ook nog eens 2 graden gedaald,komt waarschijnlijk doordat de lucht nu alleen nog maar via mijn processor kan.
Ik heb aan de voorkant 2 fan's(Antec) die de lucht naar binnen blazen en in mijn voeding(Enermax) 2 fan's die de lucht naar buiten zuigen,als procossor koeler heb ik een verrotte Thermaltake Vulcano2 koeler,de fan is dus verrot.

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23-08 15:41
En is het geluidsnivo ook wat gedaald? Ik word namelijk zelf en beetje gek van de herrie die mijn 4 Sunons cree-eren...

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Foto's aub :)

Alle proemn in n drek

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

En wat meer facts... hoeveel temperatuur nu, welk isolatie, etc etc

Verwijderd

foto`s en info please, ik zit hier met een antec 1030, dus dezelfde kast alleen met deurtje en 1 bay extra.
En ik ben reuze benieuwd

Verwijderd

Topicstarter
Helaas geen foto's want ik heb geen webcam en ik weet ook niet hoe ik die foto's op het net zet.
De temperatuur is 47 graden(was49-50) met een Thunderbird 1200@1333 en het geluid is ook minder maar die lage bromtoon van me Vulcano(verrotte fan)is nog wel hoorbaar,ik doe me oude fan van mijn Spire MA324-15 er straks weer op en dan is het een stuk minder en het scheelt maar 1 a 2 graden.
Het isolatie materiaal is van Gamma,het is van schuimrubber en in de vorm van eierdozen,en in een Antec kast is het gemakkelijk te monteren,hoefde haast niks te plakken alleen de zijplaat die los kan heb ik met dubbelzijdig plakband geplakt.
Een pak isolatie materiaal(1 vierkante meter) en dubbelzijdig plakband,allebei van Gamma koste me 25 gulden.

Verwijderd

heb zelf ook dat gamma spul, werkt wel grappig

Afbeeldingslocatie: http://www.gaap.nl/pictures/kast.jpg
Pagina: 1