Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor alledaags gebruik en game

Pagina: 1
Acties:

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 21:33
ik ben op zoek naar een laptop voor alledaags gebruik.
ik wil er voornamelijk mee op internet en beetje tekst verwerken.
maar speel toch ook zeker regelmatig wel spelletjes,
hierbij moet je denken aan simcity 2013, crysis 2 en 3

budget: 800 euro
wat ik er zeker bij wil hebben is:

15,6 inch ful hd scherm mat
min 6gb
en i5 of i7

hij wordt voornamelijk gewoon thuis gebruikt dus gewicht maakt niks uit

nu kom ik elke keer uit bij de dell inspiron 15r se
ik zit alleen erg te twijfelen of ik zal kiezer voor de i5 3230m er is dan nog geld over om een ssd er in te zetten
of dat ik de i7 3632qm zal nemen, en dan de 1tb schijf blijven gebruiken

welke zullen jullie kiezen
iemand ervaring met de 2GB AMD Radeon HD 7730M
is er een beetje mee te game?

ps: ik heb op dit moment een asus vivobook met een i5 3337u met een gt740m ,
scherm is alleen bagger, en niet mat , en de muis is niet mee te werken. vandaar dat ik aan het kijken ben voor een andere

Verwijderd

Het touchpad op de vivobook is niet te gebruiken? Dat het scherm bagger is had je overigens kunnen weten.. Dat vermeld ik elke keer dat de vivobook langs komt.

Volgens zijn er maar 2 opties, namelijk de inspiron 15R SE en 17R SE. Strict gezien is de asus N (niet-vivobook) reeks beter, maar je geeft aan niet te kunnen werken met het touchpad. Het laatste alternatief, de lenovo Y500, heeft een slechter touchpad dan de asus N reeks en een glossy scherm.

• Simply_jeroen
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-11 21:33
bedankt voor de reactie, het touchpad reageert inderdaad heel raar, dan weer te snel dan weer te traag

ik zat inderdaad ook al te denken naar de inspiron 15r se maar ik twijfel of ik de i5,en dan zelf een ssd er in te zetten
of de i7 met de gewone harddisk

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-11 23:03
jeroenvervuren schreef op zondag 09 juni 2013 @ 17:15:
bedankt voor de reactie, het touchpad reageert inderdaad heel raar, dan weer te snel dan weer te traag

ik zat inderdaad ook al te denken naar de inspiron 15r se maar ik twijfel of ik de i5,en dan zelf een ssd er in te zetten
of de i7 met de gewone harddisk
alle daags gebruik is de i5 voldoende en zou ik lekker de SSD nemen.
SSD in een laptop werkt echt heerlijk.

• Liveshort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-11 17:02

Liveshort

Certified Crazy Person

jeroenvervuren schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:16:
hij wordt voornamelijk gewoon thuis gebruikt dus gewicht maakt niks uit

(...)

scherm is alleen bagger, en niet mat , en de muis is niet mee te werken. vandaar dat ik aan het kijken ben voor een andere
Als het gewicht je niets uitmaakt en je werkt voornamelijk thuis, waarom zou je dan geen fatsoenlijke muis kopen? Dat werkt sowieso al velen malen beter dan het touchpad, zeker tijdens het gamen. Verder is die 7730 waarschijnlijk zwakker dan de 740m, alhoewel je dat nog even na zou moeten zoeken. Beter de Asus N56 of de Lenovo Y500, die hebben ook daadwerkelijk krachtigere hardware dan de laptop die je nu hebt.

There once was a lady of Wight --- Who travelled much faster than light --- She departed one day --- In a relative way --- And arrived on the previous night

Verwijderd

Bijvoorbeeld omdat een muis op de bank niet altijd praktisch is. Het touchpad op mijn laptop is ook niet geweldig, maar ik gebruik hem alsnog meestal. Enerzijds omdat een muis niet praktisch is op de bank, anderzijds omdat het niet zo praktisch is om een muis (een wacom tablet in mijn geval) tussen 3 locaties te slepen.
Pagina: 1