Aanvraag - Case Modder gezocht

Pagina: 1
Acties:
  • 610 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 29-08 23:56
hallo mede-tweakers/casemodders,

zoals men titel al zegt zoek ik een Case Modder die mijn systeempje wil Case Modden (dan bedoel ik niet iets mega spectaculairs ervan maken maar gewoon nieuw kleurtje, leukere fans etc.)

ik weet niet of et mag om hier te vragen naar iemand die mijn case kan modden maar hoop dat er begrip voor is.

Ben jij iemand die het leuk lijkt om voor mij te doen? OF ken jij een site/winkel of een persoon waarbij je je kast kan laten modden. DM me dan even.

GRAAG GEEN HAAT POSTS van wat denk je zelf etc.

hoop dat iemand mij verder kan helpen.

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik denk dat je beter een advertentie kunt plaatsen in V&A :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
Aghanim schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:52:
Ik denk dat je beter een advertentie kunt plaatsen in V&A :)
we proberen het eerst hier, als een admin/moderator zegt da het beter is om op een V&A te doen doe ik et daar. zie op et moment niet echt een reden dat het niet hier kan/mag ;)

EDIT: Heb alsnog maar even een aanvraag @ V&A gedaan (was even vergeten dat je ook om een dienst kon vragen)

[ Voor 13% gewijzigd door P. Herz op 09-06-2013 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Venom-
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:57
Ik denk dat er best mensen zijn die het voor je willen doen, maar als je uurloon gaat tellen kan het bedrag best eens flink oplopen, want geloof me meestal zit er echt veel tijd in het modden :7 d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
-Venom- schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:08:
Ik denk dat er best mensen zijn die het voor je willen doen, maar als je uurloon gaat tellen kan het bedrag best eens flink oplopen, want geloof me meestal zit er echt veel tijd in het modden :7 d:)b
hmm heb hukkel80 gevraagd, als ik alle sleeve spul en fans enzo zelf eb gekocht dan ben ik +- 280 euro kwijt aan fans plaatsen, cable management, sleeven, lichtjes plaatsen.

van de 280 is ongeveer 100 euro voor de werkzaamheden.
30 euro- 40 euro voor verzendingen enzo
en dan zon 150 euro aan (vooral sleeve materiaal) en weet ik et wat.

maar denk da ik met mijn broer ook wel een heel end kan komen.. helaas wil ik sleevewerk heel netjes hebben :S en da kan alleen door een pro. maar 150 euro aan sleevewerk is mij wat te gek. dan doe ik denk ik wel zelf :P heb me waarschijnlijk vergist op hoe duur zo'n simpele mod eigenlijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07:15
P. Herz schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:30:
[...]

hmm heb hukkel80 gevraagd, als ik alle sleeve spul en fans enzo zelf eb gekocht dan ben ik +- 280 euro kwijt aan fans plaatsen, cable management, sleeven, lichtjes plaatsen.

van de 280 is ongeveer 100 euro voor de werkzaamheden.
30 euro- 40 euro voor verzendingen enzo
en dan zon 150 euro aan (vooral sleeve materiaal) en weet ik et wat.

maar denk da ik met mijn broer ook wel een heel end kan komen.. helaas wil ik sleevewerk heel netjes hebben :S en da kan alleen door een pro. maar 150 euro aan sleevewerk is mij wat te gek. dan doe ik denk ik wel zelf :P heb me waarschijnlijk vergist op hoe duur zo'n simpele mod eigenlijk is.
Kier had ook altijd adds voor het sleeven van voedingen, en niet zo duur volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-10 19:07

Compizfox

Bait for wenchmarks

Welke voeding is tegenwoordig niet out-of-the-box gesleeved?

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YungTosti
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22-01-2021
Compizfox schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:34:
Je bedoelt; Welke voeding is tegenwoordig niet lelijk out-of-the-box gesleeved?

Geen één inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P. Herz
Compizfox schreef op zondag 09 juni 2013 @ 20:34:
nouja het gaat mij meer om dat alle kabeltjes apart zijn gesleeved in bijpassende kleuren (bij mijn toekomstige kleurcombinatie van de buitenkant)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modders zullen dit in hun eigen tijd meestal doen , dus reken eens op kast zo 4 a 5 uurtjes minstens werk ( dus niet zo als hier zo desk maar gewoon wat simepeler andere kleur/fans en sleeved ) reken dan maar al zo 200 a 300 euro altijd al aan werkuren dan komt nog materiaal erbij dus zal zoiets meestal wel al gaan oplopen tot 400 a 500 euro .
Dit moet je er dan wel voor over hebben en afspraak hebben gemaakt want maybe maakt hij iets wat niet jouw smaak is ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nedernakker
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Ook al zie jij niet echt een reden. Dit is niet de plek om diensten te verzoeken, dit gebeurt gewoon in de V&A sectie.

Dit had je geweten als je voor het openen van je topic even deze Het algemeen beleid had doorgelezen.

zodoende een slotje.

Ryzen 7 5700G // 3060 Ti // 32 GB 1600 MHz // 1 TB NVMe // 2 TB SATA // 2x 2560x1440 @75 hz

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.