Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Video reviews] Overgang tussen (game-)beelden en studio

Pagina: 1
Acties:

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Geachte Redactie,

Het valt mij op dat ik de beeldovergangen tussen (snelle) videobeelden en de studio nogal abrupt vind. Mijn ogen zijn dan nog bezig om de beweging te volgen, terwijl dan plotseling de stilstaande, licht uitgelichte studio in beeld flitst. Voor mij komt dat wat oncomfortabel over.

Zou het niet fijner zijn voor de kijken om de overgang iets vloeiender te maken? Bijvoorbeeld door een korte fade? De overschakeling van studio naar bewegend beeld vind ik niet storend, overigens.

Voorbeelden zijn:
reviews: Grid 2: start op pole, maar finisht in de middenmoot
reviews: The Last of Us: kandidaat voor game van het jaar

Maar het is eigenlijk in alle video's met snelle, donkere beelden.

Hopelijk kunnen jullie iets met deze feedback :)

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

• JeffreyvMaurik
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-06 17:32
Hey sjaakduhuuhl,

Bedankt voor je feedback. Ik denk dat je zeker een punt hebt; het is erg ongemakkelijk om van flitsende, snelle bewegingen opeens naar een statische omgeving geschakeld te worden. In tegenstelling tot bij al onze andere reviews (over smartphones, etc.), hebben we bij gamereviews met deze studio inderdaad een probleem.

Ik ga een oplossing vinden om dit zo snel mogelijk wat draaglijker voor de ogen te maken.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Thanks voor je reactie! d:)b

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron