Toon posts:

Steam: geen aankoop mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn er hier toevallig meer mensen die iets willen kopen bij Steam maar bij elke betalingsmogelijkheid een foutopdracht krijgen...? Ligt de 'aankoopserver' mss toevallig plat? Ik heb tot nog toe nooit problemen gehad met het kopen van games op Steam maar momenteel eindigt elke optie (iDeal, Visa, PayPal) met een error... Ben dus gewoon benieuwd of het aan mijn computer ligt of dat er een algemeen probleem is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ah, ok, is het weer zover... Ja, ik heb ING. Dat verklaart dan het niet werken van de iDeal betaling. Maar... Visa en PayPal werken ook niet...

Het is trouwens opvallend hoezeer je went een bepaalde gemakken... Zoals ik al zei heb ik tot nu toe nooit problemen gehad met Steam maar ik merk dat ik me nu hopeloos irriteer aan het niet kunnen kopen van de games die ik nu wil spelen... m'n hele middag wordt zo verpest... terwijl ik een paar jaar geleden had moeten wachten tot de winkels open waren of anders op de postbestelling had moeten wachten... als de games die ik wilde tenminste voorradig waren... Nu wil ik twee op zich al wat oudere games via Steam kopen en meteen baal ik en stoor ik me dat het niet METEEN kan... :| Ja ja, zo gaat dat... ;)

EDIT
Op het officiele Steamforum druppelen nu reacties binnen van anderen die ook niets kunnen kopen: lijkt dus toch aan Steam te liggen!

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2013 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EDIT: Heb je misschien een linkje naar het topic? Had ook nog op het Steam forum gekeken, maar zag er (nog) niets over.

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 15:58:
EDIT: Heb je misschien een linkje naar het topic? Had ook nog op het Steam forum gekeken, maar zag er (nog) niets over.
http://steamcommunity.com...rum/1/864969953520507813/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is denk de reden dat er niets meer bij jou werkt:

Verwijderd in "[Multi] Grid 2"

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 09 juni 2013 @ 16:11: