Mijn ouders hebben allebei een nieuwe laptop nodig, twee keer hetzelfde model leek mij handig zodat opladers uitwisselbaar zijn. Dat ze op elkaar lijken is geen probleem want mijn moeder plakt hem toch onder de bloemen. 1 maal 13 inch met dock en 1 maal 17 inch
Laptops worden gebruikt voor redactioneel werk, grote Excel bestanden en heel veel mailen. Er staan over het algemeen 10 tabs, 4+ Word documenten, 1-2 Excel sheets en Outlook open. Thuis worden de laptops aan een scherm, toetsenbord en muis gehangen, dus als ze in een dockingstation kunnen is dat wel een pre, liefst dan wel binnen het budget ook.
Formaat ~15 inch
Budget max. €750 (of €1000 incl. dock)
Omdat ik geen ervaring met dockingstations heb en dat ook niet uit de pricewatch geperst krijg heb ik geen voorstellen voor waar ik zelf aan zat te denken.
Maar voor de 17inch zonder docking denk ik aan één van deze:
pricewatch: Acer Aspire V3-771G-73638G50Maii
pricewatch: Asus K75 Series K75VJ-TY004H
Laptops worden gebruikt voor redactioneel werk, grote Excel bestanden en heel veel mailen. Er staan over het algemeen 10 tabs, 4+ Word documenten, 1-2 Excel sheets en Outlook open. Thuis worden de laptops aan een scherm, toetsenbord en muis gehangen, dus als ze in een dockingstation kunnen is dat wel een pre, liefst dan wel binnen het budget ook.
Formaat ~15 inch
Budget max. €750 (of €1000 incl. dock)
Omdat ik geen ervaring met dockingstations heb en dat ook niet uit de pricewatch geperst krijg heb ik geen voorstellen voor waar ik zelf aan zat te denken.
Maar voor de 17inch zonder docking denk ik aan één van deze:
pricewatch: Acer Aspire V3-771G-73638G50Maii
pricewatch: Asus K75 Series K75VJ-TY004H
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2013 14:43 ]